نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چرا رئیس صدا و سیما به میثاقی تذکر نمی‌دهد؟

  • کد خبر: ۸۳۰۲۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
چرا رئیس صدا و سیما به میثاقی تذکر نمی‌دهد؟
خط مشی نادرست مجری برنامه فوتبال برتر در قبال تیم ملی و مجاب کردن بازیکنان و اعضای کادرفنی به انجام مصاحبه این سوال را به وجود آورده که چرا روسای سازمان صدا و سیما به خط مشی‌های این برنامه ورود نمی‌کنند و دراین راستا تذکراتی نمی‌دهند؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در برهه‌ای حساس قرار دارد و لزوم برقراری نظم و انضباط در تیم ملی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود تا تیم ملی ایران بتواند بار دیگر راهی جام جهانی فوتبال شود. گرچه روی کاغذ گروهی که ایران در آن قرار دارد نسبت به گروه مقابل آسان‌تر به نظر می‌رسد و بعید است که تیم ملی فوتبال ایران نتواند از گروهی که تیم‌های کره جنوبی، امارات، لبنان، عراق و سوریه قرار دارند، صعود نکند، اما بدون شک برهم خوردن نظم و انضباط ممکن است صعود تیم ملی را در همین گروه نسبتا آسان را نیز به مخاطره بیندازد.  

اخیرا در برنامه فوتبال برتر اقدام به انجام مصاحبه با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی شده است. مصاحبه‌ای که در ساعات پایانی شب برگزار شد. ساعاتی که معمولا همه بازیکنان حرفه‌ای باید در خواب به سرببرند تا برای انجام تمرینات صبح روز بعد آماده شوند، اما شگفتا که با اهمال بزرگی که از سوی مسئولان تیم ملی و به خصوص سرمربی تیم ملی (اسکوچیچ) در این راستا به وجود آمده، بازیکنان توانسته‌اند مجوز انجام مصاحبه را بگیرند.

البته این یک سوی ماجرا است و باید توجه داشت که در این سو نیز رفتار محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر بسیار نقد برانگیز است و مسئولان صدا و سیما باید به این مجری جوان درباره اهمیت حفظ انضباط تیم ملی تذکرات جدی دهند. اینکه مسئولان تیم ملی دچار اهمال و سستی شده اند مسئله‌ای بدیهی است، اما بدون شک نباید از کنار خطای میثاقی و سیاستگذاران برنامه فوتبال برتر به سادگی عبور کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->