برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد منتشر شد

  • کد خبر: ۸۳۷۱۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد منتشر شد
دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل‌احمد از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرده است که آثارشان را در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» به این دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل‌احمد از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرده است که آثارشان را در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» به این دبیرخانه ارسال کنند.

کتاب‌های ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۹ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در داخل کشور منتشر شده باشند و در یکی از چهار گروه بالا قرار گیرند.

نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند ۳ نسخه از آثار خود را تا پانزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل‌احمد به نشانی «تهران، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر طوسی، پلاک ۲، ساختمان سرای اهل قلم، طبقه ۴، کدپستی: ۱۳۱۵۷۷۳۴۱۱» ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۶۶۱۵۵-۰۲۱ داخلی ۴۳۲ تماس بگیرند یا به نشانی پایگاه الکترونیکی این جایزه مراجعه کنند.

جایزه ادبی جلال آل‌احمد که پاییز سال جاری برگزار می‌شود، یک جایزه دولتی است و برای معرفی آثار برگزیده ادبیات داستانی در ایران پایه‌گذاری شده است. 

منبع:  خانه کتاب و ادبیات ایران

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->