هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

سونی: گوشی اکسپریای جدید ۴ آبان معرفی خواهد شد

  • کد خبر: ۸۳۷۴۸
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
سونی: گوشی اکسپریای جدید ۴ آبان معرفی خواهد شد
از زمان عرضه گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ در اواخر ماه آگوست، خبر زیادی از بخش موبایل سونی نبود. اما حالا باید منتظر رونمایی از یک گوشی اکسپریا جدید در تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سونی تا به اینجای ۲۰۲۱ از چندین گوشی جدید رونمایی کرده که شامل اکسپریا ۱ مارک ۳، اکسپریا ۵ مارک ۳ و اکسپریا ۱۰ مارک ۳ می‌شوند. اما این تمام ماجرا نیست چرا که ظاهرا ژاپنی‌ها می‌خواهند یک دستگاه دیگر را نیز در ماه جاری میلادی معرفی کنند.

با وجودی که سونی می‌خواهد از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کند، بعید به نظر می‌رسد شاهد معرفی نسل جدید اکسپریا ۱ یا اکسپریا ۵ با نام مارک ۴ باشیم. مخصوصا با توجه به اینکه نسل کنونی آن‌ها به تازگی روانه بازار شده است.

شاید سونی به دنبال معرفی یک میان‌رده باشد، اما ژاپنی‌ها اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را در بازار می‌فروشند و اعلام برگزاری خبر مراسمی با پوشش ویدیویی برای یک گوشی میان‌رده سونی کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

گوشی اکسپریا سونی
بنابراین نمی‌دانیم سونی به دنبال رونمایی از چه گوشی اکسپریا جدیدی در مراسم ۴ آبان است و شایعات گذشته هم اشاره‌ای به چنین دستگاهی نکرده‌اند. اگرچه بخش پلی استیشن، هدفون و دوربین سونی دوران شلوغی را در ماه‌های گذشته سپری کرده‌اند، اما چنین موضوعی درباره بخش موبایل صادق نیست.

یکی از احتمالات این است که با گوشی جدید از یک سری تازه روبه‌رو شویم تا بتواند جایگاه سونی را در بازار بهبود دهد. با وجودی که گوشی‌های این کمپانی در یکی دو سال اخیر بهبود داشته‌اند، هنوز فروش مناسبی را در بازار تجربه نمی‌کنند.

برای اطلاع از گوشی مرموز جدید سونی تنها باید دو هفته دیگر منتظر بمانیم. احتمالا در همین فاصله، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن خواهیم بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->