تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۸ نکته که به داشتن استایلی زیباتر برای خانم‌ها کمک میکند

  • کد خبر: ۸۳۷۵۲
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
۸ نکته که به داشتن استایلی زیباتر برای خانم‌ها کمک میکند
خانم‌ها همیشه به زیبایی و استایل و لباس خود اهمیت زیادی می‌دهند و برایشان تفاوتی نمی‌کند که در چه مراسمی و شرایطی حضور پیدا کنند.

گزارش آگهی

خانم‌های خوش استایل همواره به دنبال جدیدترین مدل های دنیای فشن هستند تا به روز بودن و زیبایی استایل خود را همواره داشته باشند. خانم ها همیشه به زیبایی و استایل و لباس خود اهمیت زیادی می­دهند و برایشان تفاوتی نمی­کند که در چه مراسمی و شرایطی حضور پیدا کنند، در هر صورت می­خواهند که زیبا و مرتب به نظر برسند و همیشه با ایده گرفتن از افراد مشهور استایل هایی شبیه به آنها را برای خود انتخاب می­کنند اما مسئله اینجاست که همه استایل ها شبیه به هم نیست و تفاوت های ظاهری که در استایل افراد وجود دارد باعث می‌شود نتوانیم تمامی لباس هایی که در تن دیگران میبینیم را برای خود انتخاب کنیم.

در واقع باید بتوانیم کسانی را که از نظر اندامی شبیه به ما هستند برای الگوبرداری در پوشش و لباس انتخاب کنیم. یک راه بهتر هم برای این که استایل بی­نقصی داشته باشیم این است که نکاتی را در استایل و لباس­مان رعایت کنیم تا هرگز بد استایل به نظر نرسیم و وقار و زیبایی استایل­مان حفظ شود. ما نیز می­خواهیم اینجا بعضی از این نکات را به شما آموزش دهیم تا استایل هایی خوب داشته باشید و همیشه جذاب به نظر برسید.

  1. پوشیدن لباس هایی فیت تن

لباس های فیت هرگز بد و زشت به نظر نمی­رسند و این که یک لباسی دقیقا اندازه تن شما باشد و نه بسیار گشاد و نه بسیار تنگ باشد نشان دهنده مناسب بودن این لباس برای شماست و هرگز از مد نمی­افتد. لباس های فیت برای مکان های مختلف مناسب به نظر می­رسند و محدودیت آنچنانی در استفاده از آنها نخواهید داشت.

به عنوان مثال پوشیدن یک شلوار مام فیت پارچه ای با یک شومیز مشکی ساده هم می­تواند برای یک دورهمی خانوادگی مناسب باشد، هم برای زیر مانتو بسیار مناسب است و می­توانید از آن در بیرون از منزل استفاده کنید. شما با پوشیدن لباس های فیت و پوشیده هم می­توانید در یک مهمانی جذاب باشید و هم برای بیرون از منزل این سبک لباس ها زیبا و راحت هستند.

  1. لباس های بیش از حد تنگ نپوشید

پوشیدن لباس های تنگ و چسبان به نوعی اینطور به نظر می­رسد که انگار شما بدن خودتان را به نمایش گذاشته اید. جذابیت لباس های تنگ سالهاست که از بین رفته و کمتر کسی به پوشیدن لباس های جلف و بیش از حد چسبان علاقه مند است. البته استفاده از المان لباس های تنگ در کنار یک لباس گشاد چیزی است که این روزها بسیار می­بینیم و البته زیبا هم به نظر می­رسد.

المان لباس تنگ به خودی خود جذاب نیست و اگر آن را به المان های دیگر ترکیب کنید مناسب تر خواهد شد. در مهمانی ها اما می­توانید از یک لباس تنگ و جذب استفاده کنید اما نکته ای که برای پوشیدن لباس جذب در مهمانی باید رعایت کنید این است که رنگ لباس و جنس آن طوری نباشد که غیر عادی به نظر برسید. به عنوان مثال لباس جذب و کوتاه براق آبی رنگ چیزی است که هم از مد افتاده و هم غیر عادی به نظر می­رسد بنابراین در استایل های خود از المان های ساده همیشه استفاده کنید و سادگی را به عنوان زیباترین المان در استایل و لباس خود انتخاب کنید.

  1. در استایلهای پاییزی خود از چرم استفاده کنید

لباس های چرم و کیف و کفش های چرم از آن دسته از مواردی هستند که استایل شما را به یک استایل خاص تبدیل می­کنند. کت های چرم در پاییز برای خانم های شیک پوش بی شک بهترین گزینه هستند. یک کت ساده نسبتا کوتاه به رنگ سبز یشمی در پاییز می­تواند به همراه یک شلوار جین جذب آبی کمرنگ و یک بافت کرم رنگ و همچنین نیم بوت عسلی و یک کلاه انگلیسی عسلی استایلی به شدت جذاب برای شما باشد.

تنها به یک شال گردن طرح دار نیاز خواهید داشت تا استایلتان از سادگی بیش از حد خارج شود. تنها باید به این نکته توجه کنید که از یک برند معتبر محصولات چرمی خود را تهیه کنید که چرم با کیفیتی به دستتان برسد. چرم های بی کیفیت پس از مدتی پوسته پوسته می­شوند و از بین می­روند. برند چرم درسا با داشتن تنوع بالا در تولید محصولات چرمی مانند بوت و نیم بوت، کیف پول و انواع کیف های اداری و کمربند و کفش یک برند مطرح و با کیفیت ایرانی است که می­توانید انواع محصولات چرم درسا را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

  1. اکسسوری های متناسب با پوششتان استفاده کنید

استفاده از جواهرات سنگین و تعداد زیاد چیزی است که این روزها زیاد نمی­بینیم و جواهرات ظریف زیبایی خاصی در استایل های امروزی دارند. انتخاب یک گردن آویز ظریف به همراه یک پلاک کوچک چیزی است که بسیاری از برند ها در کت واک ها از آن به جای گردن آویز های سنگین استفاده می­کنند. از این جواهرات ظریف و کوچک می­توانید در هر مراسمی استفاده کنید و می­توانید در هر مکانی حتی منزل همیشه یک دستبند زیبا و ظریف یا یک گردن آویز ظریف را به همراه خود داشته باشید. و این را به یک گزینه همیشگی برای خودتان تبدیل کنید. جواهرات و اکسسوری های برند سواروسکی با داشتن تنوع بالا می­توانند در انتخاب یک محصول بسیار زیبا به شما کمک کنند و زیبایی و ظرافت استایل شما را همیشگی کنند.

  1. کفش های پاشنه دار را همه جا نپوشند

نکته مهم دیگری که باید آن را در استایل تان در نظر داشته باشید این است که استفاده از کفش های پاشنه دار را در استایل­ تان محدود کنید. این کار هم به سلامت بیشتر پا ها و کمر کمک می­کند و هم حقیقتا همه جا برای پوشیدن کفش پاشنه دار مناسب نیست. برای مثال پوشیدن کفش پاشنه دار در دانشگاه و محل کار مناسب نیست و در این محیط ها و مخصوصا محیط های اداری بهتر است از کفش های اسپرت و راحت با کمی لژ طبی استفاده کنید. کفش های پاشنه دار بیشتر مناسب مجالس و مهمانی ها هستند.

  1. ترکیب رنگی متناسب با فصل و شرایط استفاده کنند

خانم های خوش پوش همیشه از رنگ هایی استفاده می­کنند که با فضا و فصل هم­خوانی داشته باشد. برای مثال در هر فصل می­توانید از رنگ های مناسب آن فصل استفاده کنید یعنی برای تابستان رنگ های درخشان و روشن مانند لیمویی، نارنجی روشن، آبی روشن و تقریبا بیشتر رنگهای درخشان و روشن اما برای پاییز رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی پررنگ، انواع رنگ های خاکی و قهوه ای مورد استفاده قرار می­گیرد. برای مثال استفاده از یک لباس آبی آسمانی در پاییز چندان جذاب نیست و توصیه نمی­شود.

  1. از استایل های وینتج استفاده کنید

بار ها شنیده ایم که مد برمی­گردد و حقیقتا مد و استایل پس از چند دهه برمی­گردد و آنچه سالهای قبل مد بوده دوباره تکرار می­شود. با این روند همسو باشید تا همیشه خوش پوش و جذاب به نظر برسید. برای مثال چیزی که این روزها دوباره مد شده کت های گشاد و چهارخانه و لباس های دخترانه پرنسسی با یقه های حلزونی هستند که بسیار از دختران جوان به این استایل های خاص علاقه مند هستند.

  1. از استایل های رسمی برای شیک‌تر کردنتان استفاده کنید

لباس هایی با استایل های رسمی و شیک را همیشه در کمدتان داشته باشید. این استایل ها حتی در مهمانی ها هم با کمی تغییر می­توانند جذاب و مورد توجه باشند. برای مثال بعضی از خانم ها حتی در مهمانی ها هم از کت و شلوار های فیت استفاده می­کنند. این نوع استایل ها از آن دسته استایل هایی هستند که آقایان هم به آن علاقه دارند و به نظرشان خانم هایی که از این استایل ها استفاده می­کنند جذبه زیادی دارند.

جدا از نکاتی که گفته شد نکات بسیار دیگری برای آن که به یک خانم خوش استایل و خوش پوش تبدیل  شوید وجود دارد و تنها باید بیشتر به استایل های هفته های مد و فشن توجه کنید و از برخی استایل های آن ایده هایی برای بهتر کردن استایل و پوشش خود بگیرید.

نویسنده:سارا اقبالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->