استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

نام ۳ بازیکن خارجی آینده استقلال مشخص شد

  • کد خبر: ۸۳۸۸۴
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
  • ۲
نام ۳ بازیکن خارجی آینده استقلال مشخص شد
فرهاد مجیدی نام ۳ بازیکن خارجی مد نظر خود را به باشگاه استقلال اعلام کرده و قرار است به زودی این بازیکنان در تمرین آبی‌ها حاضر شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان خارجی مد نظر فرهاد مجیدی مشخص شده‌اند و هواداران در انتظار رونمایی از سومین بازیکن هستند. مسئولان باشگاه استقلال با نظر کادرفنی این تیم به دنبال جذب ۳ بازیکن خارجی هستند و قرار است این بازیکنان قبل از شروع لیگ برتر به ایران بیایند و کارشان را شروع کنند. از این رو دیروز نام و مشخصات دو بازیکن خارجی مد نظر فرهاد مجیدی مشخص شد. در این خصوص آرتور کوین یامگا و رودی فیلیپه گشتات دو بازیکن خارجی هستند که به زودی به ایران می‌آیند تا بعد از حضور در تست‌های پزشکی قراردادشان را امضا کنند و به تمرینات بروند.

آرتور کوین یامگا مدافع راست ۲۵ ساله‌ای است که هم اکنون در تیم وایله بولد دانمارک توپ می‌زند و همبازی سعید عزت اللهی است. او متولد فرانسه است، اما اصلیتی کامرونی دارد و در فصل جدید لیگ دانمارک در ۱۱ بازی به میدان رفته و ۳ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. یامگا فوتبالش را در ایتالیا و با تیم کیه‌وو آغاز کرد. او در رده‌های پایه این تیم ایتالیایی رشد کرد و بعد‌ها در سری‌آ پیراهن پسکارا و سینه‌نا را نیز برتن کرد. یامگا همچنین در آوس پرتغال نیز توپ زده است. سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن فرانسوی- کامرونی را بالغ بر ۳۵۰ هزار دلار قرار داده و حالا باید دید استقلالی‌ها با چه مبلغی با او به توافق رسیده‌اند.

آرتور یامگا قرار است امروز به تهران آمده ودر تست‌های پزشکی حضور یابد. ظاهرا این بازیکن جدایی اش از تیم وایله بولد دانمارک هم قطعی شده و بدون مشکل می‌تواند در استقلال حضور پیدا کند. دومین بازیکن خارجی که قرار است به استقلال بیاید رودی فیلیپه گشتات مهاجم ۳۲ سابقه و باسابقه‌ای که سال‌ها در لیگ برتر جزیره توپ زده است. این مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های بلکبرن راورز، استون ویلا، میلدرزبرو و پاناتینایکوس را دارد و فصل گذشته نیز در لیگ استرالیا توپ زده است.. او فصل پیش در ۱۴ بازی‌ای که برای تیمش به میدان رفته ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. گشتات در ۵ فصل گذشته ۵۷ مسابقه برای تیم‌های خود انجام داده که ۲۲ بار موفق به گلزنی شده است. سومین خارجی مد نظر مجیدی نیز رودی ژستد مهاجم تیم پانه تولیکوس یونان که ۳ روز پیش وارد ۳۳ سالگی شد.

نام ۳ بازیکن خارجی آینده استقلال مشخص شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
بد
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
رودی گشتات که نوشتید؛همان رودی ژستد هست!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->