بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان شهردار مشهد مقدس مطرح کرد: توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های شهری در دوره ششم مدیریت شهری | تامین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی + فیلم افزایش تعداد بوستان‌های بانوان مشهد به ۱۶ بوستان بوستان بانوان بسیج در مشهد افتتاح شد (۶ آبان ۱۴۰۴) | ترکیبی از طبیعت، ورزش و آرامش برای بانوان مشهدی تداوم آلودگی هوای مشهد برای بیست‌ودومین روز پیاپی (۶ آبان ۱۴۰۴) | کودکان و سالمندان قربانیان اصلی هستند ماجرایی خواندنی که ۷۰ سال پیش اتفاق افتاد | «عبدالحمید مولوی» و نجات «گنبد سبز» از تخریب ۴۰ هزار میلیارد تومان، بدهی دستگاه‌های دولتی به مدیریت شهری مشهد تأکید شهردار مشهد بر تسریع بر اجرای مصوبات مرتبط با خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران تداوم همکاری‌های بانک شهر و شهرداری مشهد در توسعه پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها

دافعه تات(الیت سابق) برای مردم مشهد کمتر شود

  • کد خبر: ۸۳۹۳۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
دافعه تات(الیت سابق) برای مردم مشهد کمتر شود
در ادامه تغییرات مدیریتی در سازمان‌ها و مراکز شهرداری مشهد، این‌بار نوبت به شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد رسید تا مهدی اسدی، مدیرعامل پیشین این شرکت، جای خود را به هادی عطارزاده‌طوسی بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در ادامه تغییرات مدیریتی در سازمان‌ها و مراکز شهرداری مشهد، این‌بار نوبت به شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد رسید تا مهدی اسدی، مدیرعامل پیشین این شرکت، جای خود را به هادی عطارزاده‌طوسی بدهد که با حفظ سمت، همچنان قرار است به‌عنوان مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد نیز به کار خود ادامه بدهد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جنس کاری شرکت تات (الیت سابق) به گونه‌ای است که مردم زیاد به آن علاقه‌مند نیستند. با ایجاد مزیت می‌توانیم دافعه‌های موجود در این شرکت را کاهش دهیم و در این مدت با توسعه فرایند‌های دانش و فناوری این کار انجام شده است.

ایمان فرهمندی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) که با حضور معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و دیگر مدیران شهری برگزار شد، با قدردانی از اقدامات مدیر عامل پیشین شرکت تات، افزود: ایجاد درآمد‌های پایدار ازجمله کار‌هایی است که در شهر و مدیریت‌شهری همیشه پیگیری شد و الگویی درخور توجه در این شرکت به وجود آمد. البته در این دوره مدیریتی آسیب‌ها و نگرانی‌هایی در حوزه منابع انسانی و مالی ایجاد شد که باید بررسی و پیگیری شود.

در ادامه دیگر عضو شورای شهر نیز گفت: امیدواریم با مدیریت آقای عطارزاده مجموعه به سمت‌وسویی حرکت کند که دغدغه‌های مردم در این زمینه برطرف شود.

ابراهیم علیزاده افزود: این مجموعه نباید هزینه اضافه‌ای ایجاد کند. امیدوارم کار‌های انجام‌شده تقویت شود تا رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند.

از تعیین‌تکلیف دوچرخه‌های اشتراکی تا بهسازی پارکینگ‌های مکانیزه

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری نیز در این مراسم گفت: در ۲ سال گذشته حجم زیادی از سازه‌های مربوط به سیستم دوچرخه اشتراکی قدیمی که چهره نازیبایی به شهر داده بود، پس از حل‌وفصل دعوای حقوقی طولانی با پیمانکار، جمع‌آوری و سیستم جدید دوچرخه اشتراکی جایگزین آن شد.

خلیل‌ا... کاظمی اضافه کرد: در این مدت تعدادی از پارکینگ‌های مکانیزه که دچار مشکل شده بودند، با دریافت مصوبه از شورای شهر اورهال و ایمن‌سازی شدند.

وی به بهره‌برداری تعدادی از پارکینگ‌های طبقاتی اشاره و اظهار کرد: در ۲ سال گذشته پارکینگ‌های هوشمند آزادی، مجد و پرستار نیز بهره‌برداری شد و در اختیار شرکت ارتباطات ترافیکی شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در کنار این اقدامات، راه‌اندازی سیستم پرداخت هوشمند پارک حاشیه‌ای از طریق خوداظهاری و حذف پرداخت نقدی نیز انجام شد که همه این‌ها کار زیادی می‌طلبید.

وی ادامه داد: در شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) به‌عنوان تنها شرکتی که مصوبه شورا و تأیید وزارت کشور را گرفته است، ظرفیت زیادی وجود دارد.

کار‌های بزرگ برای هوشمندسازی حمل‌ونقل

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری نیز گفت: کار‌های بزرگی در زمینه هوشمندسازی و برقراری نظم و ارتباط در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده است.

هادی عطارزاده‌طوسی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته در شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد و مدیرعامل سابق این مرکز، افزود: کار‌های بزرگی در زمینه هوشمندسازی و برقراری نظم و ارتباط در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده است.

وی ادامه داد: از همه دوستانی که در شرکت تات هستند، خواهش می‌کنم در راستای کاهش نگرانی‌های شرکت تلاش کنند تا نتیجه آن خدمتی شایسته برای زائران بارگاه منور رضوی باشد. سیدمهدی علوی‌مقدم، مدیرکل هماهنگی و تعاملات شهرداری نیز در این مراسم گفت: شرکت تات از مجموعه‌هایی است که مدیریت آن به‌دلیل ضرورت توزیع عادلانه پارکینگ در شهر و هم از نظر دغدغه‌های اجتماعی، سخت است.

هدی پیروی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد، بیان کرد: شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) به‌عنوان ظرفیتی تجاری برای مجموعه شهرداری است که علاوه بر وظایف ذاتی خود که کنترل ترافیک شهر و سامان‌دهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای و غیرحاشیه است، به‌عنوان ظرفیتی مطرح شده که نرم افزار آن تهیه شده است و قابلیت توسعه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->