رضاامیرخانی: فهم صنعت نشر شرط لازم برای موفقیت نویسنده است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳ نقش آفرینی حسین مهری در فیلم کال مارجین ماجرای دستمزدهای میلیاردی بازیگران برنامه مافیا سارا بهرامی با فیلم خاتی در راه جشنواره فیلم فجر + پوستر درگذشت برتران بلیه، کارگردان پیشروی سینمای فرانسه معرفی نامزد‌های تمشک طلایی + اسامی استقلالی‌ها در برنامه ۱۰۰۱ محسن کیایی (۳ بهمن ۱۴۰۳) آزادی ۳۰ زندانی در کرمانشاه با حمایت محسن چاوشی دلیل زخم‌های روی صورت پارسا پیروزفر چیست؟ + عکس رایان گاسلینگ بازیگر قسمت جدید جنگ ستارگان شد رونمایی از کتاب «بسازنفروش‌ها» محمد خسروی‌راد در مشهد + فیلم انتشار نماهنگی دوزبانه به یاد سید حسن نصرالله + فیلم آغاز چهل‌وسومین جشنواره تئاتر فجر با یادمان زنده‌یاد آتیلا پسیانی دبیرعلمی جایزه ادبی جلال آل‌احمد: تنوع آثار ادبی در این دوره نسبت به قبل بیشتر است فیلم کوتاه مورچه نامزد جشنواره پریدریشیا هندوستان شد سریال حضرت اجل، اثر جدید سعید سلطانی هدایت هاشمی با فصل دوم سریال فراری روی آنتن تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس

  • کد خبر: ۸۳۹۹۲
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس
برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری، که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد، از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این استوری، صفحه رسمی استاد کدکنی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز - برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. البته گویا این استوری به مناسبت تولد این استاد نام‌آشنای ادبیات فارسی باشد ولی نمی‌توان احتمال شیطنت این برند را هم از نظر دور داشت. «اشاره به سن» و «استفاده از نام و لوگو برند» در پایین استوری می‌تواند قرائن استفاده تبلیغاتی از چهره و مقام استاد کدکنی باشند. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این دو استوری، صفحه رسمی محمدرضا شفیعی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

 

پاسخ صفحه محمدرضا شفیعی کدکنی به استوری عجیب برند «ایزی‌ لایف»

 

«ایزی لایف» یک شرکت تولید پوشش بزرگسال است که در توضیح برند و محصولاتش آمده است: «ایزی لایف برای افرادی که از بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برند، دریچه‌های تازه‌ای برای زندگی فعال‌تر، آسوده‌تر و مستقل‌تر می‌گشاید. دغدغه‌ی ایزی لایف یافتن راهکارهای تازه و بهبود مداوم کیفیت پوشینه‌ی بزرگسال است تا افراد با وجود مشکل بی‌اختیاری ادرار، جایگاه شایسته‌ی خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.»

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدئویی را از کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی ببینید تا کمی از فضای قصد و نیت دو استوری عجیب برند «ایزی لایف» دور شویم و آن را به فراموشی بسپاریم. این‌ تصاویر چیزهایی است که باید از بزرگ‌مرد میدان شاعری، تحقیق و تفحص و پژوهش در زبان و ادبیات فارسی به خاطر بسپاریم:  

نفحاتِ اُنس | ویدئویی از کلاس‌های درس استاد محمدرضا شفیعی کدکنی

  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->