حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

جدال دوباره سیرجانی‌ها با العربی بر سر قهرمانی

  • کد خبر: ۸۴۰۵۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
جدال دوباره سیرجانی‌ها با العربی بر سر قهرمانی
تیم والیبال فولاد سیرجان با پیروزی بر نماینده تایلند راهی فینال جام باشگاه های آسیا شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال فولاد سیرجان نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی باشگاه‌های آسیا به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان در این رقابت‌ها رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.
شاگردان سعید رضایی در بیست‌وپنجمین مسابقه این تورنمنت، در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دادند و به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یافتند.
فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابت‌ها، برای نوزدهمین بار به دیدار نهایی راه یافته است و امروز جمعه در صورت برتری دوباره بر العربی قطر به مقام قهرمانی خواهد رسید.
پیش از مسابقه فولاد سیرجان و ناخون راتچاسیما دو تیم العربی قطر و باروستنیک آلماتی قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سیچلو سرمربی العربی سه بر دو حریف خود را شکست دادند و فینالیست شدند.
دو تیم در مرحله گروهی هم یکبار مقابل هم صف آرایی کردند و نماینده ایران سه بر یک فاتح میدان شد.
برای مقام سومی نیز تیم‌های ناخون راتچاسیما تایلند و باروستنیک آلماتی قزاقستان روز جمعه مسابقه خواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->