نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

اولین برنز جهانی برای بازیکن مشهدی تیم ملی پینگ‌پنگ

  • کد خبر: ۸۴۱۰۱
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اولین برنز جهانی برای بازیکن مشهدی تیم ملی پینگ‌پنگ
دختر پینگ‌پنگ‌باز استان موفق شد عنوان سومی رقابت‌های عمان را کسب کند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ ملی‌پوش مشهدی تیم‌ملی پینگ‌پنگ دختران نوجوان به مدال برنز مسابقات کانتندر عمان دست یافت. مسابقات بین‌المللی تنیس‌روی‌میز درحال برگزاری است. این رقابت‌ها در رده سنی زیر ۱۳، ۱۵ و ۱۷ سال و با نظارت فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز از روز یکشنبه ۱۸مهر در مسقط آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

در حاشیه این رقابت‌ها، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با مربیان و اعضای تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز نوجوانان کشور نیز دیدار کرد. کاروان ایران با ۳ ملی‌پوش دختر در این رقابت‌ها حضور دارد. در حاشیه این رقابت‌ها، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با مربیان و اعضای تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز نوجوانان کشور نیز دیدار کرد.

کسب مدال برنز ادیبیان در کانتندر جهانی عمان

یکتا ادیبیان، ملی‌پوش مشهدی در رده سنی زیر ۱۵ سال، در مصاف با رده‌بندی ۱۶۳ جوانان از مالدیو با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت. ادیبیان در گیم اول ۱۱ بر ۷ و گیم چهارم و پنجم ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۴ به برتری رسید. ۲ گیم دیگر با نتیجه نزدیک به حریف واگذار شد.

او در بازی بعدی در جدول ۴ مسابقات زیر ۱۷ سال به دیدار نماینده هندوستان رفت، اما ملی‌پوش استان در این بازی ۳ بر ۲ مغلوب شد. ادیبیان در ۲ گیم ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۸ به برتری رسید و در دیگر گیم‌ها با حساب ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر ۷ مغلوب حریف شد. او در دیگر دیدارش با حریف دیگری از هند روبه‌رو شد، اما در این بازی هم ۳ بر ۰ از هندی‌ها شکست خورد.

یکتا سپس به‌مصاف نماینده پاکستان رفت که ۳ بر ۰ حریفش را شکست داد. این نوجوان ملی‌پوش در گیم اول ۱۱ بر ۳ و در دیگر گیم‌ها ۱۱ بر ۷ و ۱۱ بر ۵ حریفش را شکست داد. ادیبیان در مرحله یک‌هشتم کانتندر عمان موفق شد حریف ازبک را ۳ بر ۰ شکست دهد. حریف بعدی او رده‌بندی ۱۶۳ جوانان از مالدیو بود که یکتا ادیبیان با عبور ۳بر۱ از مالدیو به جمع ۴نفر برتر پیوست. ملی‌پوش نوجوان کشورمان در گیم نخست ۱۱بر۸ سپس ۱۱بر۷ به برتری رسید. گیم سوم ۱۳بر۱۱ به سود حریف خاتمه یافت. در پایان ادیبیان با نتیجه ۱۱بر۴ بر حریف چیره شد و مدال برنزش را قطعی کرد.

اما در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات زیر ۱۵سال کانتندر عمان، یکتا ادیبیان در مقابل حریف هندی با حساب ۳بر۱ مغلوب شد و از صعود به فینال بازماند. ادیبیان فقط در گیم سوم موفق شد ۱۲بر۱۰ از رقیبش عبور کند. ۱۱بر۹، ۱۱بر۶ و ۱۱بر۹ دیگر نتایج رقم‌خورده به سود حریف بود. این ملی‌پوش مشهدی درنهایت مدال برنز مسابقات را به خود اختصاص داد.

نایب قهرمانی ایلوخانی در زیر ۱۳ سال

همچنین ستایش ایلوخانی در مرحله یک‌چهارم رده زیر ۱۳ سال موفق شد با شکست ۳ بر ۰ نماینده ازبکستان به نیمه‌نهایی صعود کند تا برای رسیدن به فینال به‌مصاف پینگ‌پنگ‌باز رده ۳۶۰ جوانان از ازبکستان برود.
در فینال کار برای ستایش ایلوخانی مشکل بود و درنهایت او با شکست مقابل نماینده‌ای از هند به عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های تنیس‌روی‌میز عمان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->