نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

جدال خارج از خانه نمایندگان مشهد در لیگ‌برتر فوتسال

  • کد خبر: ۸۴۱۰۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
جدال خارج از خانه نمایندگان مشهد در لیگ‌برتر فوتسال
لیگ برتر فوتسال از امروز وارد ایستگاه پنجم می‌شود و فرش آرا و چیپس کامل مشهد باید به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال امروز آغاز می‌شود و نمایندگان مشهد در این مسابقات به جنوب و شمال کشور سفر می‌کنند. تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد که هفته گذشته در یک بازی دراماتیک تساوی ۲ بر ۲ برابر راگای شهرری را با تدبیر پاورپلی در ثانیه‌های پایانی با پیروزی شیرین ۳ بر ۲ عوض کرد، این هفته به اهواز سفر کرده است تا مقابل حفاری این شهر به میدان برود. در دیگر دیدار نمایندگان مشهد هم چیپس کامل به شمال سفر کرده است تا مقابل زندی‌بتن کلاردشت به میدان برود.

بازی آسان فرش در شهر سخت

اهواز همیشه شهر سختی برای نماینده مشهد بوده و تقابل نمایندگان مشهد با نمایندگان فوتسال اهواز چه در بخش آقایان و چه بانوان همواره با جذابیت‌های خاصی همراه بوده است. بااین‌همه، شاگردان مرتضایی نباید این هفته در اهواز کار چندان سختی داشته باشند. تغییرات زیاد و عملکرد ضعیف حفاری اهواز در همین چند رقابت این فصل نشان داده است حفاری تیم یقه‌گیر لیگ‌های گذشته نیست و فرش‌آرا می‌تواند به دشت ۳ امتیازی از دیار کارون امیدوار باشد. فرش‌آرا هم‌اکنون با ۴ امتیاز از ۴ بازی در جدول ۱۴ تیمی لیگ‌برتر در جایگاه هفتم است و حفاری اهواز با ۴ بازی و ۳ امتیاز دهم است. این دیدار از ساعت ۱۷ امروز برگزار می‌شود.

تقابل دوباره لیگ‌یکی‌ها

چیپس کامل، نماینده تازه‌لیگ‌برتری‌شده مشهد، که با خرید امتیاز منصوری قرچک خیلی دیر به لیگ ملحق شد، امروز از ساعت ۱۷ برابر زندی‌بتن شهر کلاردشت به میدان می‌رود؛ دیداری که به‌نوعی تقابل دوباره لیگ‌یکی‌هاست. تیم زندی‌بتن فصل قبل توانست قهرمان لیگ دسته‌یک و راهی لیگ‌برتر شود، اما چیپس نتوانست راهی برای صعود به این لیگ پیدا کند.

نکته جالب دیگر این تقابل حضور ۳ مشهدی در ترکیب زندی‌بتن است؛ رحمان سارانی، سجاد امانی و ابوالفضل مینویی ۳ مشهدی زندی‌بتن هستند که از قضا در همین ۴ هفته گذشته از لیگ هم با گل‌زنی‌هایشان نقش بسزایی در موفقیت تیمشان داشته‌اند. زندی‌بتن با ۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و چیپس کامل مشهد از ۳ بازی ۴ امتیاز گرفته و در مکان هشتم ایستاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->