سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۴۱۴۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
  • ۲
اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)
شاهین صمدپور، خبرنگار و مجری سابق تلویزیون با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش از به تعویق افتادن حکم قصاص آرمان عبدالعالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهین صمدپور، خبرنگار و مجری سابق تلویزیون با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش از به تعویق افتادن حکم قصاص آرمان عبدالعالی خبر داد.

آنطور که اعلام شده بود آرمان روز شنبه پای چوبه دار خواهد رفت، اما ساعتی پیش شاهین صمدپور اعلام کرد که اجرای حکم باز هم به تعویق افتاده تا به این لحظه دلیلی برای این تعویق بیان نشده است.

اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)
در فاصله کوتاه تا اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی باز هم اجرای حکم او به تعویق افتاد به گفته شاهین صمدپور آرمان از سلول انفرادی به بند منتقل شده است. مادر غزاله هم ساعاتی پیش بیانیه‌ای منتشر کرد.

اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)
آرمان روز ۱۴ اسفند سال ۹۲، درحالی‌که ۱۰ روز تا ۱۸ سالگی‌اش مانده بود غزاله، دختر مورد‌علاقه‌اش را که به خانه‌شان دعوت کرده بود به قتل رساند. طولی نکشید پسر جوان به اتهام قتل بازداشت شد و در اعترافاتش گفت، چون دختر مورد‌علاقه‌اش قصد مهاجرت داشته با او درگیر شده و این حادثه اتفاق افتاده است.

او مدعی شد بعد از حادثه پیکر مقتول را در سطل زباله انداخته است و به این ترتیب پیکر غزاله هیچ‌وقت کشف نشد. آرمان ۲ مرتبه در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و هردو بار به قصاص محکوم شد. حکمی که با تأیید در دیوان عالی کشور و انجام مرحله استیذان قطعی شد. او تاکنون چند مرتبه برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و حتی یک‌بار پای چوبه دار رفته، اما هر بار اجرای حکم به تعویق افتاده است.

منبع: برترین‌ها


بیشتر بخوانید:

آیا «آرمان عبدالعالی» اعدام می‌شود؟ | سرانجام پرونده جنجالی قتل «غزاله شکور»

تلاش قوه قضائیه برای نجات آرمان عبدالعالی| قاتل هم نمی‌داند جسد کجاست

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
1
0
سلام خدمت مادرو پدر غزاله .درکتون میکنم واقعا حق باشماست.ولی شما این پسر بچه رو ببخشید بچگی کرده نفهمیده .بازهم بهش فرصت بدین .واز ش بگذرین .تو این هشت سال زجرآور. واقعا زجرشو کشیده .ببینید هی تا یک قدمی مرگ و چوبه دار رفته باز برگشته .حتما یه حکمتی بوده .من یه زن باردارم .ازشما پدرومادر مهربان و دلسوز خواهش میکنم .آرمان و ببخشید و از گناهش بگذرید.
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
نباید یکطرفه به قاضی رفت ،
قاتل بخاطر کاری که مرتکب شده حقش تحمل عذاب هست .
پدر و مادر غزاله بخاطر کاری که انجام ندادند عذاب می کشند .
عذابی که پدر و مادرمقتول ها بخصوص می کشند بدون شک کسی نمی تونه درکش کنه
پس منصافه نیست که در مورد این نو جنایت ها و پرونده ها قضاوت کنیم
وقتی حرف از حق گفته میشه باید هیچ دخالتی کسی نکنه چون حق انتخاب با نظراولیای دم مقتولین هست
و اگر قبل و یا بعد حکم قصاص دخالت یا نظری بر خلاف نظر کسی که با ید انتخاب کنه بدهیم توهین و خطای بزرگی کردیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->