حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گلایه‌های مهرداد محمدی از دعوت‌نشدن به تیم ملی

  • کد خبر: ۸۴۳۰۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
گلایه‌های مهرداد محمدی از دعوت‌نشدن به تیم ملی
لژیونر فوتبال ایران بابت عدم دعوت به تیم ملی توسط سرمربی ایران گلایه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهرداد محمدی، وینگر مصدوم تیم العربی، بابت دعوت‌نشدن به تیم ملی ناراحت است. او در مصاحبه‌ای ضمن حمایت از تیم ملی گفت باید در این مدت یک‌بار او را به اردو‌های ملی دعوت می‌کردند؛ البته مهاجم سابق سپاهان، پیش‌تر و در زمان ویلموتس چند‌باری به تیم‌ملی هم دعوت شده بود، اما اسکوچیچ باتوجه به ترافیک بالای خط حمله تیم ملی ترجیح داده است فعلا از محمدی در اردو‌ها استفاده نکند. این بازیکن که هفته گذشته به‌خاطر مصدومیت زانوی خودش را عمل کرده است، دیروز در مصاحبه‌ای با ورزش ۳ از آخرین وضعیت خودش صحبت کرد.

با مصدومیت بازی کردم تا به تیم ملی دعوت شوم، باز هم دیده نشدم

پارسال یک ماه آخر را با مصدومیت بازی کردم. مصدومیتم ضربه‌ای بود که پارسال در حین بازی خوردم. زانویم به‌شدت به زانوی بازیکن حریف خورد و با آشیل پا زمین خوردم که زیر آشیلم کنده شد.

با همین وضعیت ۵‌ماه بازی کردم که به تیم ملی دعوت شوم. می‌خواستم با همین وضعیت فوتبالم را به مردم نشان دهم؛ اما متأسفانه مصدومیتم شدیدتر و تبدیل شده است به مصدومیت غضروف. ولی متأسفانه باوجود اینکه با آن شرایط بازی کردم، بازی‌های من دیده نشد و حتی جزو دعوت‌شده‌های پنجاه‌نفره اردو هم نبودم! من از این آدم‌هایی هستم که در لحظه فکر می‌کنم و در لحظه لذت می‌برم. من بیشتر به تیم ملی فکر می‌کردم و اینکه دعوت شوم. اینکه دعوت نشدم، فکرم را درگیر کرد و فقط می‌خواستم خودم را به مردم نشان دهم. نشد که بشود؛ اما ان‌شاءا... تمرینات ریکاوری را انجام می‌دهم و برای تیم ملی دوباره تلاش می‌کنم و ان‌شاءا... که خوب شوم.

حقم بود در تیم ملی باشم

دو‌سه‌سال که پرتغال و قطر بودم، حقم را تیم ملی می‌دیدم. می‌دانستم که می‌توانم در تیم ملی باشم. من در پرتغال ۱۰ گل زدم و ۸ پاس گل دادم. پارسال در قطر ۱۶‌گل زدم و ۵ پاس گل دادم. دیگر نمی‌دانم باید چه‌کار می‌کردم تا خودم را در تیم ملی نشان می‌دادم. از این موضوع خیلی ناراحتم و نمی‌دانم چرا مرا به تیم ملی دعوت نکردند.

تیم ملی که موفق باشد، خوش‌حال می‌شوم

آقا! من هیچ‌وقت علیه تیم ملی مصاحبه نمی‌کنم. همیشه گفته‌ام چه در تیم ملی باشم، چه نباشم، همیشه برای تیم ملی دعا می‌کنم. تیم ملی اگر موفق باشد، ما و مردم عزیز ایران سربلند هستند و هستیم. برای همین همیشه دعا می‌کنم که تیم ملی موفق باشد. همین بازی قبل که مقابل کره‌جنوبی یک‌هیچ عقب بودیم، گل را که زدیم، نیم‌متر پریدم هوا! همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم ملی که موفق باشد، خودم و مردم خوش‌حال هستیم و من اصلا این‌طور نیستم.

گفتند برو خارج تا دعوت شوی!

وا... به ما گفتند برو خارج تا به تیم ملی دعوت شوی، ما آمدیم خارج تا به تیم ملی دعوت شویم! الان هم که خارج از کشور هستیم، ما را نمی‌‎بینند و فکر کنم مجبور هستیم برگردیم ایران. حالا برمی‌گردیم ایران و یک مربی می‌آید که دوباره می‌گوید باید خارج از کشور بازی کنی تا به تیم ملی دعوت شوی! تیم ملی بازیکنان خوبی دارد. من هم دست‌کمی از آن‌ها ندارم. حداقل می‌توانستند مرا در این ۲ سال دعوت کنند و در یک بازی دوستانه مرا ببینند، اما این کار را هم نکردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->