جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت
سرخط خبرها

۲۵۰۰ تن برنج خارجی به خراسان رضوی اختصاص یافت

  • کد خبر: ۸۴۴۳۹
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
۲۵۰۰ تن برنج خارجی به خراسان رضوی اختصاص یافت
از توزیع ۱۵ هزار تن برنج خارجی در کشور ، ۲۵۰۰ تن به خراسان رضوی تخصیص یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی غفوری‌مقدم در خصوص سهمیه برنج وارداتی خراسان رضوی اظهار کرد: این ۲۵۰۰ تن شامل ۱۰۰۰ تن برنج هندی، ۱۰۰۰ تن برنج تایلندی و ۵۰۰ تن برنج پاکستانی است.

وی افزود: در حال حاضر برای توزیع ۲۰۰۰ تن از این میزان برنج تصمیم‌گیری شده و اطلاع رسانی آن به شهرستان‌ها و شبکه تنظیم بازار استان صورت گرفته است. همچنین برای نحوه توزیع  ۵۰۰ تن برنج پاکسانی در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: امسال بر اساس آماری که وزرات جهاد کشاورزی اعلام کرده مقدار برداشت برنج داخلی کمتر بوده و به خاطر جبران این کمبود و جلوگیری از افزایش قیمت و تعدیل قیمت‌های فعلی، ماه گذشته هم ۲۵۰۰ تن برنج تنظیم بازار در استان توزیع شد.

غفوری‌مقدم ادامه داد: با توجه به ممنوعیت‌ فصلی واردات برنج برای حمایت از برنجکاران داخلی، تزریق برنج از محل ذخایر شرکت بازرگانی دولتی ایران به بازار انجام می‌شود تا از افزایش قیمت برنج جلوگیری شود و به کاهش قیمت کمک کند.

وی در خصوص وضعیت توزیع روغن در استان عنوان کرد: تا سه ماه پیش سهمیه‌های روغنی که توزیع می‌شد، در اختیار شبکه تنظیم بازر کشور و استان‌ها بود تا در شبکه تنظیم بازار آن را توزیع کنند اما با بهبود وضعیت توزیع روغن، شرایط توزیع به روال عادی بازگشته و سهیمه صنعت از طریق انجمن کارخانجات روغن توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر حداقل ماهانه ۹۰۰۰ تن روغن در خراسان رضوی توزیع می‌شود که شامل روغن بخش خانوار و مقداری هم مربوط بخش صنف می‌شود.

غفوری مقدم با اشاره به توزیع  شکر در استان گفت: تا سه ماه پیش توزیع شکر نیز از طریق شبکه تنظیم بازار صورت می‌گرفت اما از این تاریخ به بعد تنها شکر خانوار از طریق این شبکه توزیع می‌شود و  توزیع شکر صنف و صنعت در اختیار انجمن کارخانجات قند و شکر کشور قرار گرفته است.

وی در خصوص میزان سهیمه شکر استان اظهار کرد: آخرین شکر سهیمه خانوار توزیع شده در استان مربوط به ماه  قبل و به میزان۲۰۰۰ تن بوده است. شکری که در حال حاضر توزیع می‌شود، شکر بسته‌بندی است و به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان است. همچنین قند هم از همین محل به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود و مشکلی در تامین قند و شکر در استان نداریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در مورد توزیع مرغ منجمد افزود: از پنجشنبه هفته قبل توزیع مرغ منجمد تا ۵۰ تن در روز به قیمت هر کیلو ۲۵ هزار تومان تومان انجام شد اما توزیع مرغ منجمد این هفته افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->