امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

شایعه‌ی جذاب درباره گلکسی اس ۲۲ اولترا

  • کد خبر: ۸۴۵۳۹
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
  • ۱
شایعه‌ی جذاب درباره گلکسی اس ۲۲ اولترا
تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌های پرچمدار آینده سری S سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۲۲ مطرح شده، اما اخیراً گزارش جذابی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد مدل اولترا این سری به سیستم دوربین P شکل مجهز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S22 سامسونگ، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار این شرکت خواهند بود که قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار شوند. این تلفن‌های رده بالا تاکنون هدف شایعات فراوانی بوده اند، اما اخیراً گزارش جذابی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد مدل اولترا این سری به سیستم دوربین P شکل مجهز خواهد شد.

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، سامسونگ از تلفن‌های هوشمند جدید سری Galaxy S خود رونمایی می‌کند. بسیاری از طرفداران گلکسی در حال حاضر مشتاقانه منتظر طیف جذابی از مدل‌های جدید این سری هستند که احتمالاً از سه مدل Galaxy S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra تشکیل شده است. به ویژه مدل برتر این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کرده، به گونه‌ای که بیشترین شایعات تاکنون درباره این گوشی منتشر شده است.

به ویژه در هفته‌های اخیر، مطالب زیادی درباره گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra نوشته و منتشر شد که گرافیست مشهور، پرویز خان که به طور معمول با نام مستعار Technizo Concept شناخته می‌شود، همه آن‌ها را گرد هم آورده و با کمک وبسایت فناوری LetsGoDigital، جدیدترین رندر‌های سه بعدی از این گوشی را منتشر کرد.

رندر‌های جدید Technizo Concept، پرچمدار آینده سامسونگ را در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تیره نشان می‌دهد که پیش از این Ice Universe، دیگر افشاگر سرشناس دنیای فناوری نیز آن‌ها را تأیید کرده بود. اما ویژگی‌های خاص این رندر‌های جدید مربوط تنظیمات دوربین این گوشی است که یک طراحی جالب را عرضه می‌کند.

شایعه‌ی جذاب درباره گلکسی اس ۲۲ اولترا

سامسونگ S22 Ultra با دوربین چهارگانه جدید

اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد طراحی Galaxy S22 Ultra وجود دارد، اما هنوز ابهامات زیادی در مورد سیستم دوربین عقب این دستگاه وجود دارد. در این خصوص، تاکنون دو طراحی در اینترنت به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است که یکی مربوط به سیستم دوربین P شکل است و دیگری طرحی مشابه عدد ۱۱ را ارائه می‌دهد. آخر هفته گذشته، تولید کننده جلد Cover Pigtou ویدئویی در یوتیوب منتشر کرد که قالبی آلومینیومی از Samsung S22 Ultra را نشان می‌داد. تصاویر، طراحی دوربین P شکل را نشان می‌داد که رندر‌های OnLeaks، افشاکننده سرشناس را تأیید می‌کرد. همین گزارش سبب شد تا بسیاری از کارشناسان این را طرح نهایی سامسونگ برای سیستم دوربین عقب گلکسی اس ۲۲ اولترا بدانند.

شایعه‌ی جذاب درباره گلکسی اس ۲۲ اولترا

با این حال، هنوز نمی‌توان با اطمینان این طراحی را نسخه نهایی قلمداد کرد. برخی معتقدند که قالب‌های آلومینیومی که به تولیدکنندگان قاب مانند Cover Pigtou داده می‌شود، برای این است تا این شرکت‌ها بتوانند قاب گوشی مناسب را برای محصول جدید تولید کنند. این بدان معناست که قالب‌های آلومینیومی فقط طرح کلی سیستم دوربین را مشخص می‌کند، نه داخل آن را. Technizo Concept با استناد به همین مسائل، طرح را کمی تغییر داده، اما طرح کلی هنوز از یک طرح P شکل، شبیه قالب آلومینیومی بهره می‌برد.

با این حال، با تبدیل آن به جزیره‌ای با دوربین دوگانه، این طرح بیشتر با خط تولید گلکسی موجود مطابقت دارد. علاوه بر این، طراحی جدید یک مزیت مهم دیگر، یعنی وزن را نیز به همراه دارد. این سیستم دوربین در مقایسه با طراحی دوربین P شکلی که قبلاً ارائه شده بود، سبک‌تر خواهد بود. به این ترتیب سامسونگ می‌تواند وزن اضافی ناشی از ادغام محفظه S Pen را به شیوه کاملاً ساده‌ای جبران کند.

شایعه‌ی جذاب درباره گلکسی اس ۲۲ اولترا

وقتی صحبت از تنظیمات دوربین Galaxy S22 Ultra می‌شود، انتظار می‌رود سامسونگ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند. علاوه بر این یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابر نیز با این سیستم یکپارچه خواهند شد.

دوربین اولترا واید این گوشی نیز احتمالاً برای اولین بار مجهز به OIS خواهد بود. این بدان معناست که هر چهار دوربین دارای سیستم تثبیت کننده نوری تصویر برای جلوگیری از تاری حرکت هستند. علاوه بر این، وضوح دو دوربین بزرگنمایی از ۱۰ مگاپیکسل به ۱۲ مگاپیکسل افزایش می‌یابد. سنسور فوکوس خودکار لیزری نیز دوباره به همراه یک فلاش LED وجود خواهد داشت.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامدسوادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
عاللللییی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->