امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

ایرپاد ۳ با ظاهری جدید معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

  • کد خبر: ۸۴۵۴۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
ایرپاد ۳ با ظاهری جدید معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه
سومین نسل از ایرپاد معمولی با ظاهری شبیه ایرپاد پرو از راه رسید. این دستگاه عمر باتری ۶ ساعته دارد و با پشتیبانی از فناوری صدای فضایی (Spatial Audio) با قیمت ۱۷۹ دلار روانه بازار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ایرپاد ۳ ظاهر ایرپاد معمولی و ایرپاد پرو را با هم ترکیب کرده اما شباهت بیشتری به مدل پرو دارد. این دستگاه با طراحی تک اندازه بزرگ‌ترین تغییر ایرپاد از سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید. مهم‌ترین تغییر در این نسل کاهش اندازه دسته‌های ایرپاد است که حالا مثل مدل پرو از حسگرهای لمسی/فشاری پشتیبانی می‌کند.

ایرپاد ۳ با ظاهری جدید معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

اپل برای نسل سوم ایرپاد تاکید زیادی روی قابلیت صدای فضایی و دالبی اتموس داشته است. این دو قابلیت به فضاسازی پخش موسیقی کمک می‌کنند و اجازه می‌دهند در فضایی سه‌بعدی به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کنید. ایرپاد ۳ درایور جدیدی با اعوجاج کمتر دارد و صدای باکیفیت‌تری به گوش شما می‌رساند.

ایرپاد ۳ با ظاهری جدید معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

اپل ادعا می‌کند که این محصول در برابر تعرق و آب مقاوم است. ایرپاد ۳ مشابه ایرپاد پرو به‌صورت آنی و لحظه‌ای صدا را برای گوش شما بهینه‌سازی می‌کند. این دستگاه با یک بار شارژ تا شش ساعت دوام می‌آورد و کیس آن که شبیه مدل پرو طراحی شده، می‌تواند تا چهار بار ایرپاد را شارژ کند. این کیس از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند.

ایرپاد ۳ با ظاهری جدید معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

قیمت و زمان عرضه ایرپاد ۳

نسل جدید ایرپاد با قیمت ۱۷۹ دلار در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسد و قرار است از هفته آینده به بازار عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گیرد. طبق الام اپل، علاقه‌مندان می‌توانند محصول جدید را از همین امروز سفارش بدهند.

ایرپاد ۳ با ظاهری جدید معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

با معرفی نسل جدید ایرپاد قیمت ایرپاد ۲ نیز از سوی اپل ۱۲۹ دلار اعلام شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->