تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

چند نکته درباره حضور پرحاشیه احمدی‌نژاد در اکسپوی دبی + عکس

  • کد خبر: ۸۴۵۶۲
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
چند نکته درباره حضور پرحاشیه احمدی‌نژاد در اکسپوی دبی + عکس
همین که خبر سفر محمود احمدی نژاد به دبی منتشر شد، اخبار زیادی مبنی بر ممنوع الخروج بودن او منتشر شد. با انتشار فیلم‌هایی از حاشیه‌های حضور او در اکسپوی دبی حالا رئیس جمهور سابق به ایران بازگشته، بازگشتی که حاشیه‌های زیادی به همراه دارد.

شیعه زاده | شهرآرانیوز؛ نمایشگاه اکسپو، سومین رویداد بزرگ جهان، بعد از ۲ رویداد جام جهانی فوتبال و المپیک است. نمایشگاهی که دستاورد‌های کشور‌های مختلف را در معرض دید عموم قرار می‌دهد و امسال به میزبانی امارات و در شهر دبی برگزار شد.

برای تماشای عکس‌ها در سایز بزرگتر برروی آنها کلیک کنید:

محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی محمود احمدی نژاد در دبی

این نمایشگاه بستر مناسبی برای معرفی توانمندی‌های یک کشور است و دربردارنده مجموعه‌ای از ابتکارات و ایده‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از نوآوری‌های کشورها، اولین بار از سوی نمایشگاه اکسپو به دیگر نقاط جهان معرفی شد و حضور بیش از ۱۵۰ کشور دنیا در فضای تعاملی و دوستانه، اکسپو را به رویدادی منحصربه فرد تبدیل کرده است.

حضور امسال ایران در اکسپو ۲۰۲۰ گرچه همچون تجربه‌های قبل، حضوری کم رنگ بود، اما حاشیه‌هایی داشت که «بازدید احمدی نژاد از اکسپو» یکی از جنجالی‌ترین هایش بود. محمود احمدی نژاد و همسرش در حالی که تعدادی از سیاست مداران سابق درکنار آن‌ها حضور داشتند، راهی اکسپو شدند و از این نمایشگاه دیدن کردند. سفر ۵ روزه احمدی نژاد به دبی و حضور او در میان جمعیت و بازدید از غرفه ایران و دیگر کشور‌های دنیا، حواشی داشت که مهم‌ترین آن‌ها خبری بود که بامداد روز یکشنبه منتشر شد.

احمدی نژاد به ایران بازگشت و گفته می‌شود مقامات دبی خواستار بازگشت او به ایران شده اند. این مقامات به او و همراهانش اعلام کردند که توانایی تأمین امنیت آنان در دبی را ندارند و بهتر است که احمدی نژاد و کاروانش هرچه زودتر به ایران بازگردند. با این حال اطرافیانش اعلام کردند که خودشان قصد بازگشت داشته اند و کسی به آن‌ها توصیه‌ای نداشته است.

در نخستین روز‌های حضور او در نمایشگاه نیز حساب کاربری «هشدار ترور» منتسب به یک پایگاه خبری اسرائیلی؛ از حضور احمدی نژاد در غرفه رژیم صهیونیستی خبر داد که این توییت واکنش‌های بسیاری در داخل ایران به همراه داشت.

کانال خبری احمدی نژاد، اما بلافاصله این خبر را تکذیب و اعلام کرد که انتشار چنین اخباری، توطئه دشمنان است. از بین همه عکس‌های منتشر شده از احمدی نژاد در میان مردم سراسر دنیا، تصویر امضای او روی گذرنامه یکی از شهروندان، خبرساز شد و تعجب عده بسیاری را به همراه داشت. او بلافاصله پس از بازگشت به ایران، ویدیویی روی کانال و سایت خود قرار داد و اعلام کرد که به زودی کوله بار تجربیاتش از اکسپو را باز می‌کند و نکاتش را با مردم در میان می‌گذارد.

او با خبرنگاران حاضر در اکسپو گفتگو کرده است و تحلیل هایش درباره مسائل داخل ایران و مناسبات بین المللی کشورمان را با خبرنگاران خارجی و شبکه‌های خبری فارسی زبان خارج از کشور در میان گذاشته است. چیزی حدود ۴۸ ساعت از زمان بازگشت احمدی نژاد و کاروانش به ایران می‌گذرد و باید دید که حضور پر سروصدای او، همسرش، سیاست مداران سابق و تیم امنیتی اش؛ چه حواشی دیگری را در روز‌های آینده رو می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->