شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها
یحیی گل‌محمدی:

بازی حساسی داریم، اما می‌خواهیم برنده باشیم / نیاز به انرژی هواداران داریم

  • کد خبر: ۸۴۷۰
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
بازی حساسی داریم، اما می‌خواهیم برنده باشیم / نیاز به انرژی هواداران داریم
سرمربی شهرخودرو خراسان گفت: بازی با حریفی قدرتمند مثل پارس همیشه سخت است، اما می‌خواهیم با تمرکز بالا و حمایت هواداران برنده باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: مقابل تیمی خوب باید رقابت کنیم، چند بازی آخر پارس را دیدیم و می‌دانیم که منسجم و پرتلاش هستند. به نظرم یکی از بازی‌های سخت‌مان در این دوره از رقابت‌ها، مقابل پارس خواهدبود.

وی افزود: یک بازی خانگی داریم که می‌خواهیم کنار هواداران پیروز باشیم. باید همه بدانند و حس کنند که برای برد به میدان آمده‌ایم. امیدوارم بازیکنان این شرایط خوب برای رسیدن به صدر جدول را درک کنند و انگیزه بالایی داشته‌باشند. امیدوارم در حضور هواداران به پیروزی برسیم. نیاز مبرمی به حضور آنان در ۲ بازی خانگی آتی داریم.

گل‌محمدی تصریح کرد: نیاز به انرژی خوب از سوی هواداران و درک حساسیت بازی از سوی بازیکنان داریم. کار سختی در پیش داریم و امیدوارم همه با تمام وجودشان بازی کنند تا هواداران خوشحال به خانه‌ها برگردند.

سرمربی شهرخودرو در خصوص غائبان تیمش گفت: محروم نداریم و فقط ۲ مصدوم داریم. آقاجانپور و زامهران را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته از هفته آتی هم فکر می‌کنم که آن‌ها به اردوی تیم ملی امید خواهندرفت.

گل‌محمدی گفت: درست است که استرس بازی‌های آتی بالاست، اما باید این شرایط را کنترل کنیم و از استرس خارج شوند تا با استفاده از فاکتور بدنی و آمادگی، به پیروزی برسیم.

وی در خصوص مشکلات مالی حریف گفت: دلیلی ندارد که آن‌ها به خاطر این مشکلات افت کنند، در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های بزرگ به میدان رفتند و عالی کار کردند. با انگیزه زیادی به مصاف ما می‌آیند و می‌خواهند از مشهد امتیاز بگیرند. امیدوارم بتوانیم از پس این حریف برآییم.

گل‌محمدی در خصوص تیم‌هایی که با تفکر دفاعی به میدان می‌آیند، افزود: اکثر تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند اول به گل‌نخوردن فکر می‌کنند. باید از کناره‌ها استفاده کنیم و به بازی سرعت دهیم تا بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. اگر به بازی سرعت دهیم می‌توانیم هم از عمق و هم از کناره‌ها استفاده کنیم.

گل‌محمدی با اشاره دوباره به اهمیت حضور هواداران خاطرنشان کرد: هواداران قلب باشگاه هستند و شدیدا به حضور آن‌ها در ۲ دیدار آتی خانگی نیاز داریم. انرژی مضاعفی که بازیکنان از تشویق‌ها و حضور گسترده هواداران می‌گیرند، وصف شدنی نیست. امیدوارم با حضور آنان، با پیروزی از زمین خارج شویم و شرایط‌مان در جدول را بهبود بخشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->