افزایش ۸ درصدی مصرف برق مشهد نسبت به سال گذشته | شبکه‌های برق تحت فشارند اما قطعی گزارش نشده است ۸۱ درصد حجم مخازن سد‌های خراسان رضوی خالی از آب است موجودی خزانه دولت در زمان تحویل به دولت چهاردهم چقدر است؟ ورود شورای رقابت به افزایش قیمت جدید خودروسازان داخلی فروش غیرحضوری ارز اربعین از امروز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) آغاز شد + جزئیات پلمب ۴۱ واحد صنفی به‌دلیل بکارگیری اتباع خارجی در مشهد (۷ مرداد ۱۴۰۳) دلار در کانال ۵۸ هزار تومان در روز تنفیذ رئیس جمهور جدید | قیمت طلا، سکه و ارز دیجیتال (۷ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۷ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت لاماری ایما ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۷ مرداد ۱۴۰۳) | استارت قیمت‌ها رو به افزایش زده شد + جدول افزایش ۲۹ درصدی خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی طی ۴ ماه نخست سال جاری آیا آب جیره بندی می‌شود؟ افزایش ۱۰ درصدی تولید گوشت قرمز توسط عشایر خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ رونق اقتصادی در منطقه با تصویب اساسنامه مناطق آزاد سرخس و دوغارون میوه‌های تابستانی را امروز کیلویی چند بخریم؟ (۷ مرداد ۱۴۰۳) | هندوانه مناسب‌ترین میوه گرمای شدید تابستان ساخت ۵۵ سازه آبخیزداری در خراسان رضوی در حال انجام است چرا کارگران در روز‌های داغ تعطیل نمی‌شوند؟ قطع برق و تلف شدن بیش از ۱۵۰۰ قطعه مرغ در کوهسرخ خراسان رضوی نتایج خودرو‌های وارداتی اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۶ مرداد ۱۴۰۳) بورس فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است آخرین وضعیت بازار سرمایه | ریزش ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس (۶ مرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو ویژه مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد آیا امروز نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی اعلام می‌شود؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) پرواز‌های ویژه اربعین در روز‌های آینده آغاز می‌شود قیمت طلا، ارز و سکه در بازار امروز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت سکه طرح جدید ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد تبعیض در ادارات دولتی: نیرو‌های شرکتی باید در ادارات بمانند، نیروهای دولتی بروند! قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) + جدول قیمت‌ها
سرخط خبرها

خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت (۲۹ مهرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۴۸۹۶
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
  • ۱
خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت (۲۹ مهرماه ۱۴۰۰)
 رئیس هیئت مدیره کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت گفت: در طرح جاماندگان ۲ میلیون نفری که کارت سهام عدالت در دست دارند باید در اولویت باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امینی خواه رئیس هیئت مدیره کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت کشور در رابطه با سهام عدالت و جاماندگان آن گفت: از جمله موارد در بحث سهام عدالت، طرح جاماندگان سهام عدالت است که توسط کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تهیه شده است. در دولت قبل با این طرح مخالفت شد و اعلام کردند که منابع لازم جهت ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت را ندارند. در دولت جدید آقای رئیسی از این موضوع استقبال شده و سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور در حال بررسی موضوع و اعلام تعیین تکلیف نهایی آن طی یکی دو هفته آتی خواهد بود. موضوعی که در بحث طرح جاماندگان هم باید مدنظر قرار داده شود دو میلیون نفری هستند که کارت سهام عدالت در دست دارند و قبلاً به عنوان مشمول دریافت سهام عدالت شناسایی شده، ولی به دلیل مشکلات نرم افزاری در سرور مرکزی دبیرخانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی، اطلاعات آن‌ها حذف شده است؛ لذا این عزیزان باید در بحث ثبت نام از جاماندگان اولویت داشته باشند.

او در ادامه گفت: از موضوعات دیگری که قابل طرح و پیگیری هست حدود ۲ هزار میلیارد سرمایه‌ای است که از دارایی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی توسط مصوبات شورای عالی بورس در اختیار صندوق توسعه و تثبیت بازار قرار گرفت که متاسفانه به دلیل عدم انجام تعهدات این صندوق شاهد ریزش ارزش روز پورتفوی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی بودیم. مسئولان دو صندوق مذکور باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند و این موضوع توسط مسئولین امر در دولت جدید هرچه سریع‌تر پیگیری و نظارت لازم جهت اثربخشی و کارایی این صندوق انجام گیرد.

او افزود: از دیگر مواردی که مردم تقاضا دارند این است که افرادی که روش مستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت خود انتخاب نموده‌اند و اکنون متوجه شدند که دانش فنی کافی جهت پروتفوی گردانی سهام عدالت خود را ندارند، به آن‌ها فرصت داده شود تا به روش غیرمستقیم باز کردند و منافع بیشتری را از سهام عدالت خود بهره‌مند شوند. همچنین در روش غیرمستقیم با توجه به اینکه مردم در شرکت‌های تعاونی شهرستانی عضو هستند باید ترتیبی داده شود که تشکلات مردمی ارکان سهام عدالت به نمایندگی از آن‌ها بتوانند با تجمیع آرا در مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر شرکت کنند و بدین شکل اعمال مدیریت منسجم و قوی تری در شرکت‌های سرمایه پذیر داشته باشند.

امینی خواه در آخر گفت: از دیگر موضوعات این است که بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم از زمان آزادسازی سهام عدالت متعلق به فوت شدگان، هنوز این سهام به وراث آن‌ها انتقال داده نشده است. این در حالی است که در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ سهام عدالت فوت شدگان از طریق نرم افزاری که از سرمایه سهامداران عدالت تهیه شده بود، به وراث آن‌ها منتقل داده می‌شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نغمه سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
من سال ۸۵ با اولین فراخوان با خانواده ام که چهار نفر بودیم ثبت نام کردیم ولی سهام عدالت بنده ثبت نشد خواهشمندم بررسی نمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->