وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

حادثه ای عجیب در سینمای هالیوود | بازیگر مشهور فیلمبردار را کشت!

  • کد خبر: ۸۴۹۷۵
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
حادثه ای عجیب در سینمای هالیوود | بازیگر مشهور فیلمبردار را کشت!
آلک بالدوین بازیگر مشهور به اشتباه سر صحنه فیلمبرداری یک فیلم با اسلحه به فیلمبردار فیلم شلیک کرد و او را کشت و کارگردان را مجروح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از ددلاین، کلانتری سانتافه پنجشنبه شب تایید کرد که آلک بالدوین با اسلحه کمری به هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم «زنگار» شلیک کرد و وی را کشت و کارگردان فیلم جوئل سوزا را زخمی کرد.

این حادثه در صحنه فیلمبرداری این فیلم وسترن در نیومکزیکو رخ داد.

حادثه ای عجیب در سینمای هالیوود | بازیگر مشهور فیلمبردار را کشت!

هاچینز ۴۲ ساله بعد از این حادثه به بیمارستانی در آلبوکرک منتقل شد اما نتوانست دوام بیاورد و از دنیا رفت. سوزا که ۴۸ ساله است در بیمارستان محلی بستری است.

گفته شده بالدوین توسط بازپرس بازجویی و آزاد شد و اتهام یا بازداشتی در این زمینه صورت نگرفته است.

گفته شده در حالی که اسلحه در دست بالدوین بود از آن شلیک شد و این دو تن مورد اصابت قرار گرفتند.
تولید فیلم برای مدت نامعلومی متوقف شده است.

رییس انجمن ملی فیلمبرداران آمریکا اعلام کرد این انجمن از شنیدن این خبر در بهت و شوک فرورفته است و این انجنم در سوگ یکی از اعضای خود است.

دیگر مدیران اتحادیه‌های صنفی از جمله رییس انجمن کارگردان‌ها و رییس انجمن بازیگران از این ماجرا ابراز تاسف کردند.

این اولین باری نیست که یک نفر سر صحنه فیلمبرداری بر اثر تیراندازی با اسلحه کشته می‌شود. اریک هکسوم بازیگر در سال ۱۹۸۴ به طور تصادفی با اسلحه پر به سر خود شلیک کرد و کشته شد و سال ۱۹۹۳ براندون لی پسر بروس لی بر اثر شلیک در صحنه فیلمبرداری جان باخت.

بالدوین بازیگر فیلم «زنگار» است و داستان و کارگردانی توسط سوزا انجام می‌شد. داستان این فیلم وسترن با همکاری سوزا و بالدوین شکل گرفته بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->