محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان
سرخط خبرها

جوابیه داوران بین المللى به رئیس فدراسیون والیبال؛ آقای داورزنی در حق داوران پدری نکردید

  • کد خبر: ۸۵۰۷۸
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
جوابیه داوران بین المللى به رئیس فدراسیون والیبال؛ آقای داورزنی در حق داوران پدری نکردید
داوران معترض والیبال معتقدند که آن‌ها برای فدراسیون شرطی نگذاشتند، بلکه درخواست داشتند که نه از طریق کمیته داوران و نه رئیس فدراسیون پیگیری نشده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال چند روز پیش در بخشی از صحبت هایش در خصوص خودداری تعدادی از داوران سرشناس و بین المللی در نشست قبل از فصل گفته بود:« اینکه فلان فدراسیون ورزشی، چون ۴۰۰ درصد دستمزد داوران را افزایش داد و والیبال هم باید این کار را انجام دهد، حرف درستی نیست. اصلا نمی‌باید خودمان را با فوتبال قیاس کنیم و ما منابع معدودتری داریم. البته ما سال گذشته هم این کار را انجام دادیم و امسال هم نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستیم. با یکی دو تن از این داوران هم گفتگو داشتم و اینکه یک عددی را خودشان تعیین کنند، هرگز موافق نیستم.»

حالا داوران معترض به صحبت های رئیس فدراسیون واکنش نشان داده و جوابیه ای را به شرح زیر منتشر کرده اند.


جناب آقای دکتر داورزنی
ریاست محترم فدراسیون والیبال

با سلام
احتراما علیرغم میل باطنى داوران بین المللی به مصاحبه و رسانه‌ای ننمودن درخواست ها؛ به دلیل اظهار نظر خلاف واقع جناب آقاى فیروزی و همچنین صحبت‌های جنابعالی بر آن شدیم موارد ذیل را به استحضار جنابعالی و جامعه والیبال کشور جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی برسانیم:
۱. در ابتدا بعرض میرسانیم که ما ۱۰ نفر داور بین المللی هیچ نماینده‌ای جهت صحبت و مذاکره به فدراسیون نفرستاده ایم و فقط جناب آقاى کاویان نامه کتبی درخواست ما را تحویل شما داده اند و بس.
نماینده گروه مان جناب آقاى مسعود ذوقى هستند و با احترام به پیشکسوتان و اهالی والیبال، هیچکس دیگری نماینده و سخنگوی گروه ما نیست.
۲. جناب آقاى فیروزی در مصاحبه با رادیو فرمودند: ما به این داوران گفته ایم که بلیط تهیه کرده و در جلسه حضور یابند که این گفته ایشان کذب محض است و گفتند فقط زمینی پرداخت خواهد شد. همچنین گفتند که ما شرط تعیین کرده ایم که این مورد نیز کذب است و ما برای اشل داوری پیشنهاد داده ایم.
۳. جهت شرکت در جلسه داوران برای ۶ نفر از داوران شهرستانى تقاضای بلیط پرواز کردیم آنهم از مسئول کمیته داوران که بایستی حمایت کننده زیر مجموعه خود باشند نه مقابل ایشان، سپس با جناب آقاى تقوی دبیر فدراسیون تماس گرفتیم و ایشان نیز پاسخ منفی دادند. ما سلسله مراتب مدیریتی را رعایت کردیم، ولی بنظر با جو حاکم در فدراسیون می‌بایست از ابتدا با جنابعالی ارتباط برقرار میکردیم پ.
۴. جناب آقاى داورزنی شما در مصاحبه به داور ساکن قزوین جهت درخواست بلیط هواپیما اشاره کردید. اقایان شوشتری از قزوین و کاویانی و عشقدوست و پاکدلان از تهران که متقاضی بلیط نبودند، بلکه فقط و فقط بواسطه حمایت از خواسته بحق همکاران شهرستانی خود و حفظ شان و منزلت داوری در جلسه شرکت ننمودند.
۵. شما در مصاحبه عنوان نمودید که در سال گذشته ٦٠٪؜ افزایش حق الزحمه داشتیم که باید باستحضار برسانیم اولا این افزایش براى دو سال بوده است و در سال ٩٨ هیچگونه افزایشى نبوده و ثانیا مبلغ حق الزحمه داوران از ابتدا آنقدر اندک و ناچیز بوده که ٦٠٪؜ افزایش آن براى دو سال مبلغى در حدود ١٨٠ هزار تومان بوده که سالى ٩٠ هزار تومان میباشد.
۶. جنابعالی از عدم افزایش درآمد فدراسیون صحبت نمودید که باید باستحضار برسانیم اینجانبان بدنبال سهم خواهى از فدراسیون نیستیم، اما حداقل افکار عمومى جامعه اطلاع دارند فدراسیون والیبال بدلیل موفقیت هاى سالهاى اخیر بجز ورودى تیم‌ها و مبلغ ده درصد بازیکنان و کادر فنى تیم ها، منابع مالى زیادى از فدراسیون جهانى، کمیته ملى المپیک، وزارت ورزش، اسپانسر‌ها و... داشته است که همین داوران بین المللى هم در برگزارى منظم و به دور از حاشیه مسابقات لیگ هاى والیبال سهم بسزایى داشته اند و آیا اکنون با توجه به مشکلات اقتصادى و تورم شدید و افزایش چشم گیر تمامى قرارداد‌ها در فیلد هاى مختلف لیگ (اعم از بازیکن، مربى، بدنساز، آنالیزور و...) و دریافت مبالغى از ٢٠٠ میلیون تا بالاى یک میلیارد، داوران بین المللى میبایستى با مبلغى کمتر از ٢٠ میلیون (شاید تاپ‌ترین و فعال‌ترین داوران بین المللى تمام دریافتى یک فصل آنان مبلغى در حدود ٢٥ میلیون) زندگى حرفه اى خود رو بگذرانند
۷. جناب آقاى داورزنی شما بعنوان معمار والیبال و همچنین پدر والیبال در خصوص دو درخواست این گروه از داوران بین المللی که فرزندان جامعه والیبال هستند؛ پدری نکردید، درخواست و پیشنهادی ارائه کردیم و کمیته پیگیری نکرد و جنابعالی در سمت ریاست فدراسیون و پدر این خانواده بزرگ نیز ما را رها و حتی ما و یا نماینده ما را احضار نکردید تا منطقی موضوع حل و فصل شود.
در پایان مجددا اعلام میداریم که بدور از حاشیه و جو سازی و احترام به تمام پیشکسوتان و داوران ملی و … خواهان افزایش حق الزحمه (تاکید میکنیم) فقط داوران بین المللی هستیم و شرط نگذاشته ایم و بجز ما ۱۰ نفر هیچکس دیگری نماینده و سخنگوی ما نیستند.

با تقدیم احترام
داوران بین المللى
اصغر میرزایى
کیوان عابدزاده
مسعود ذوقى
احمد سرمست
مرتضى اکرمى
امید فولادى
محمد عشق دوست
مهرداد شوشترى
محمدرضا درفش کاویان
على اکبر پاکدلان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->