نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ایران - هنگ‌کنگ مقدماتی جام‌جهانی احتمالا در مشهد

  • کد خبر: ۸۵۱۱
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
ایران - هنگ‌کنگ مقدماتی جام‌جهانی احتمالا در مشهد
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری خود در مشهد گفت: در حال بررسی شرایط هستیم که با توجه به برگزاری این دیدار در تعطیلات نوروز، مشهد می تواند میزبان خوبی برای این دیدار باشد.

نادر نوروزی - مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مشهد گفت: در نشستی که در مشهد برگزار شد مسائل مختلف مربوط به حوزه فوتسال مورد بررسی قرار گرفت، شرایط خوبی در فوتسال آسیا و جهان داریمو تمامی اردوهای آماده سازی با شرایط خوب و به صورت مرتب برگزار شده است.

تاج افزود: در مشهد اتفاقات خوبی در حوزه فوتسال رخ داده که باید با همین روند ادامه پیدا کند، امیدوارم بتوانیم ضمن حفظ جایگاه خوبمان در فوتسال اقایان و بانوان شرایط خوبی را برای آینده به وجود بیاوریم.

 

سرمربی ما ویلموتس هست

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: سرمربی ما ویلموتس هست و به زودی وارد ایران خواهند شد، لیست تیم ملی با پایان بازی لیگ برتر امروز تا پایان امشب و یا فردا صبح اعلام خواهد شد.

تاج بیان داشت: مسائلی که در خصوص ویلموتس مطرح شده کاملا درست است اما ما موفق شدیم با کمک وزارت ورزش و جوانان قسط اول سرمربی تیم ملی را به حساب ایشان در ترکیه برسانیم.

وی افزود: مشکلی در خصوص ادامه همکاری وجود ندارد اما با وجود تحریم ها مشکلات مختلفی در حوزه مناسبات بانکی به وجود آمده است، نباید این تحریم ها برای ورزش وجود داشته باشد.

ما هنوز هیچ پولی از رقم مطالباتمان از سوی فیفا دریافت نکردیم و تحریم ها در این زمینه هم برای ما مشکل ایجاد کرده است.

 

حضور رئیس فیفا در ایران و تماشای بازی های لیگ با حضور بانوان

رئیس فدراسیون فوتسال با اشاره به حضور بانوان در مسابقات فوتبال بیان داشت: فیفا درخصوص بانوان نامه زده اند و ماهم جواب دادیم غیر از این موضوع هم هیچ مذاکره ای وجود نداشته است، پس از بازی تیم ملی هم از فدراسیون فوتبال تشکر کردند اما برای ورود بانوان در بازی های لیگ هم درخواست کردند که اقدامات لازم انجام شود.

تاج افزود: ما به فیفا اعلام کردیم که شرایط لیگ کمی متفاوت است و فراهم کردن شرایط حضور بانوان نیازمند زمان است تا اقدامات لازم انجام شود.

 

ایران- هنگ‌کنگ مقدماتی جام‌جهانی احتمالا در مشهد

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مشهد در برخی از زمینه ها در چند وقت اخیر فعالیت خوبی داشته و توانسته در کشور به صورت منحصر به فرد عمل کند.

تاج عنوان داشت: احتمال برگزاری بازی تیم ملی با هنگ کنگ در مشهد وجود دارد و در حال بررسی شرایط هستیم که با توجه به برگزاری این دیدار در تعطیلات نوروز، مشهد می تواند میزبان خوبی برای این دیدار باشد.

 

تاج در خصوص سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا و میزبان دیدار ایران و عراق تصریح کرد: سهمیه ایران در آسیا ۳ به اضافه یک است. همچینین بازی ایران و عراق در اردن برگزار خواهد شد. (با این وصف در رقابت های فصل آینده شهرخودرو به پلی آف می رود و سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال به طور مستقیم وارد مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان خواهد شد.)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->