جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

خبری از «نون خ ۴» و «پایتخت ۷» نیست ولی ‍«زیرخاکی ۳» چرا

  • کد خبر: ۸۵۴۵۲
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
خبری از «نون خ ۴» و «پایتخت ۷» نیست ولی ‍«زیرخاکی ۳» چرا
آیا نبود یا کمبود سوژه برای ساخت سریال‌های تازه، دلیل اصلی ادامه دار شدن مجموعه‌هایی است که با اقبال عمومی خوبی روبه رو می‌شود؟ آیا ریسک ساخت ادامه سری‌های یک مجموعه تلویزیونی کمتر از آغاز کردن یک سریال جدید است؟

سیدزاده | شهرآرانیوز - آیا نبود یا کمبود سوژه برای ساخت سریال‌های تازه، دلیل اصلی ادامه دار شدن مجموعه‌هایی است که با اقبال عمومی خوبی روبه رو می‌شود؟ آیا ریسک ساخت ادامه سری‌های یک مجموعه تلویزیونی کمتر از آغاز کردن یک سریال جدید است؟ به نظر می‌رسد هر دوی این عوامل با نسبیتی در شکل گیری این روند مؤثر است. حالا در دنباله داستان ادامه دار شدن برخی از سریال‌های تلویزیونی، نوبت به زیرخاکی رسیده است.

خبر رسیده که سریال زیرخاکی ۳  قرار است برای نوروز پیش رو روانه آنتن تلویزیون شود. مجموعه‌ای که البته از زمان پایان قسمت دوم آن، حرف و حدیث‌هایی درباره ادامه دار شدن آن به جریان افتاد. همان زمان، نصیری نیا، تهیه کننده سریال، اعلام کرد پیشنهاد رسمی فصل سوم را در جلسه‌ای برای پخش در ماه رمضان به آن‌ها داده اند که این اتفاق رخ نداد.

حالا در شرایطی صحبت از فصل سوم این سریال به میان آمده است که دیگر پای «نون خ» و «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۱ در میان نیست. فارغ از همه این صحبت ها، شاید بهتر است ادامه دار بودن مجموعه‌ای که مردم شخصیت‌های آن را دوست داشتند و نمود آن در شبکه‌های اجتماعی هم مشخص شد به فال نیک گرفت. پژمان جمشیدی از همان زمان که در نقش فریبرز باغ بیشه کنار ژاله صامتی در زیرخاکی حاضر شد، باعث شد تا عمده واکنش‌ها به این سریال معطوف به حضور او شود.

نظرسنجی صداوسیما هم در خرداد که این سریال روی آنتن بود، از این گفت که زیرخاکی ۲  پربیننده‌ترین سریال خرداد بوده است. مرکز تحقیقات صداوسیما با انتشار نظرسنجی سریال‌ها در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۰ فصل دوم مجموعه زیرخاکی را با ۴۵.۲ درصد مخاطب و رضایت حدود ۷۸.۹ درصد به عنوان سریال پرمخاطب تلویزیون اعلام کرد. حضور جمشیدی در این نقش البته مثل همیشه واکنش‌های زیادی دریافت کرد. واکنش‌هایی که غالب آن‌ها خودآگاه یا ناخودآگاه در قیاس با حرفه پیشین او یعنی فوتبالیست بودن انجام و سنجیده می‌شود.

در همه این مدت مردمی که درباره بازی او در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلف نظر داده اند، یا از این گفته اند که او از ابتدا بازیگر به دنیا آمده و خیلی خوب از پس نقش‌های متفاوت برمی آید یا اینکه کاش هیچ وقت به عرصه بازی و بازیگری پا نمی‌گذاشت. به هر حال، او بعد از نقدی که در جشنواره فجر قرار گرفت که بسیاری آن را تندوتیز و همراه با بی انصافی دانستند گفت: «آن قدر که فکر می‌کنید نه دیده شدن برایم ارزشمنده نه زندگی برایم چیز مهمیه.»، اما آنچه مشخص است این است که دارد برای ایفای یک نقش ماندگار همه تلاش خودش را می‌کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->