ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

۳ امتیاز «مهربان»

  • کد خبر: ۸۵۵۸
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
۳ امتیاز «مهربان»
شهرخودرو با گل‌زنی مهاجم مشهدی خود به رتبه دوم صعود کرد
بهنام اخوت - ۳ امتیاز سخت نبرد هفته دهم شهرخودرو خراسان برابر پارس جم جنوبی، با گل‌زنی ستاره مشهدی و جوان این تیم به حساب مشهدی‌ها واریز شد. دیداری که روز گذشته در ورزشگاه خانگی امام‌رضا (ع) مشهد برگزار شد و شاگردان یحیی گل‌‎محمدی که برای باقی‌ماندن در کورس بالانشینان به هر ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند، در نهایت با گل دیدنی حسین مهربان در دقیقه ۸۰ به پیروزی رسیدند؛ بردی که در حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه به دست آمد و شهرخودرو را با ۲۰ امتیاز و یک بازی کمتر از رقبای بالانشینش در جدول رده‌بندی به جایگاه دوم رساند.

اشتیاق و اضطراب
مهار سینه ستاره جوان، در حد کلاس جهانی است و درست وقتی همه حاضران در ورزشگاه و بینندگان پای گیرنده‌های تلویزیونی فریاد زدند که حسین مهربان توپ را به مهاجم کنار دستش بدهد، ستاره جوان و مشهدی شهرخودرو تصمیم دیگری می‌گیرد و با یک چرخش دیدنی با پای غیرتخصصی، توپ را به تور دروازه پارس جم می‌رساند تا مقاومت جنوبی‌ها شکسته شود. شهرخودرو در روزی که بازیکنان این تیم برای کسب ۳ امتیاز هم اشتیاق داشتند و هم اضطراب، بازی را خیلی عجولانه آغاز کرد. دوندگی بی‌امان مشهدی‌ها در آغاز بازی و اشتیاقشان برای رسیدن به گل در حدی زیاد بود که ضریب اشتباهات بازیکنان را بالا برده بود. در نیمه دوم آرام آرام شهرخودرویی‌ها بر روند بازی مسلط شدند تا اینکه در دقیقه ۸۰ حسین مهربان که بعد از چند بازی از ابتدا در ترکیب شهرخودرو قرار گرفته بود، توانست پاسخ اعتماد گل‌محمدی را بدهد و با یک گل دیدنی کار را تمام کند.

گل‌محمدی: می‌خواستیم جزو بالانشینان باشیم
سرمربی شهرخودرو بعد از پیروزی برابر پارس جم جنوبی گفت: بازی سختی را بردیم و برد شیرینی به دست آمد. یحیی گل‌محمدی اظهار کرد: تیم حریف خیلی دفاعی کار کرد. در این بازی‌ها باید از موقعیت‌ها به‌ویژه در نیمه اول استفاده کرد تا راحت‌تر بازی کنیم. وی ادامه داد: در وجود بچه‌ها کمی استرس بود؛ چون می‌خواستیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و به‌همین‌خاطر کمی بی‌دقت بودیم. در هر صورت از این ۳ امتیاز خوش‌حالیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->