معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

بررسی گوشی‌هایی که بالاترین نرخ استهلاک را دارند

  • کد خبر: ۸۵۸۹۴
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
بررسی گوشی‌هایی که بالاترین نرخ استهلاک را دارند
گزارش جالب یک خرده‌فروش آنلاین لوازم الکترونیکی بازسازی‌شده در بریتانیا، musicMagpie، داده‌های جالبی در مورد چگونگی استهلاک گوشی‌های هوشمند در طی ۱۲ ماه به ما می‌دهد و جای تعجب نیست که اپل در صدر جدول و پس از آن سامسونگ قرار دارد، زیرا گوشی‌های آن‌ها ارزش بیشتری نسبت به بقیه برند‌ها دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس این اطلاعات، یک مصرف‌کننده متوسط ​​بریتانیایی هر ۱۶ ماه یکبار گوشی خود را عوض می‌کند و این کار  برای او حدود ۵۰ درصد از ارزش گوشی قدیمی را به همراه دارد.

به نظر می‌رسد دستگاه‌های اپل به طور متوسط ​​در ۱۲ ماه اول ۴۱ درصد از ارزش خود را از دست می‌دهند و این معیار پس از ۲۴ ماه به ۶۰ درصد می‌رسد. از طرف دیگر، یک گوشی سامسونگ در سال اول استفاده ۶۴ درصد و پس از دو سال ۷۷ درصد از ارزش خود را از دست می‌دهد.

گوشی‌های اپل و سامسونگ پس از یک سال کمترین ارزش را دارند و جالب اینجاست که وان پلاس پس از یک و دو سال با ۶۹ و ۷۸ درصد استهلاک در جایگاه سوم قرار دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که هواوی و گوگل بعد از دو سال به خوبی کار نمی‌کنند.

در واقع، نگاهی دقیق‌تر به گوشی‌های هوشمند مختلف موجود در بازار نشان می‌دهد که میت ۳۰ پرو و ​​هواوی P۲۰ در سال اول ۸۷ درصد و ۸۴ درصد از ارزش خود را از دست داده اند.

انتظار می‌رود آیفون‌های چند سال اخیر بیش از نیمی از قیمت خود را در ۱۲ ماه اول حفظ کنند.

گوشی‌های اپل و سامسونگ پس از یک سال کمترین ارزش را دارند، داده‌های جالب دیگری نشان می‌دهد چگونه مصرف‌کنندگان گوشی‌های خود را ارتقا می‌دهند. حدود ۳۳ درصد از دارندگان گوشی‌های قدیمی خود را معاوضه نمی‌کنند و هر چه سن کاربر بالاتر می‌رود، کمتر احتمال دارد که گوشی خود را معاوضه کند. مدیر عامل این شرکت استدلال می‌کند که معاوضه دستگاه قدیمی آن‌ها با دستگاه جدید بهترین راه برای کاهش ضرر است. جالب اینجاست که حدود ۱۰ درصد از کاربران فروش گوشی‌های قدیمی خود را به تعویق می‌اندازند و معتقدند ارزش آن در طول زمان افزایش می‌یابد.

همچنین طبق این گزارش، گوشی‌های گران‌تر با قیمت کمتر از ۵۹۹ پوند، در شش ماه اول حدود ۶۲ درصد کاهش قیمت داشته‌اند. شاید هواوی با توجه به وضعیت خود در صدر نمودار‌ها با بیشترین استهلاک پیش بینی شود. به ندرت کسی بخواهد تلفنی بدون خدمات موبایل گوگل در خارج از چین بخرد.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->