آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته به تیم خراسان بازگشتند

  • کد خبر: ۸۵۹۷۰
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته به تیم خراسان بازگشتند
تیم والیبال‌نشسته بانوان خراسان رضوی از پایان هفته میزبان دور رفت لیگ کشور خواهد بود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم والیبال‌نشسته بانوان خراسان رضوی از پایان هفته میزبان دور رفت لیگ کشور خواهد بود.
نیمه مهرماه ۱۴۰۰ مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان به‌صورت وبینار برگزار شد. قرار شد تا تیم‌های هیئت آمل، هیئت همدان، هیئت ساری، سپاهان اصفهان، خراسان رضوی، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد هرمزگان در یک گروه هفت‌تیمی به‌صورت متمرکز از ابتدای آبان با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ اما در ادامه کمی تغییرات در لیگ امسال به وجود آمد. تیم همدان در دقیقه‌۹۰ از حضور در مسابقات کناره‌گیری کرد و رقابت‌ها به هفته دوم آبان موکول شد.

برخلاف سال گذشته، مسابقات لیگ در ۴ مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و سپس ۴ تیم برتر به‌صورت دوره‌ای رفت‌و‌برگشت مسابقه می‌دهند تا تیم‌های برتر مشخص شوند. در گام نخست، مشهد میزبان دور رفت اول است که از ۳ روز دیگر یعنی چهارشنبه ۱۲‌آبان به مدت ۳ روز لیگ با حضور ۶ تیم در سالن ۱۵‌خرداد مشهد برگزار می‌شود.

سال گذشته هجدهمین دوره لیگ والیبال‌نشسته بانوان در‌حالی پیگیری شد که به‌دلیل رکودی که کرونا به ورزش آورده بود، شرایط برای نماینده استان و البته شهر‌های دیگر دشوار شد و ستاره‌های مشهد نیز جذب تیم‌های دیگر شدند. معصومه زارعی و دانایی در این دوره با پیراهن ذوب‌آهن اصفهان نایب‌قهرمانی لیگ را تجربه کردند و سپاهان قهرمان شد. همدان نیز سوم شد. سال گذشته خاطره تلخی در تیم مشهد ماندگار شد و تیم جوان، اما باآینده مشهدی با مشکل حامی مالی روبه‌رو شد؛ تاجایی‌که در آستانه آغاز مرحله دوم لیگ، از ادامه مسابقات کناره‌گیری کردند.

این درحالی است که دوره هفدهم لیگ با نایب‌قهرمانی تیم جوان خراسان رضوی همراه بود و در دوره‌های گذشته نیز خراسانی‌ها یک پای ثابت سکو‌های نخست بودند. حالا پروانه باغبانیان، سرمربی مشهدی‌ها، می‌گوید امسال با بازگشت ملی‌پوشان، تیم دوباره مدعی سکو خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال‌نشسته مشهد گفت: در اولین فرصتی که سالن‌های ورزشی شهر بازگشایی شدند، تمرینات را از سر گرفتیم و خدا‌را‌شکر شرایط بازیکنان خوب است. امسال معصومه زارعی، زهرا دانایی و زهرا پنجه‌باشی به تیم خراسان بازگشته‌اند و در کنار بازیکنان جوان و بااستعداد می‌توانیم به سکو امیدوار باشیم. همه بچه‌ها بومی هستند و فقط یک بازیکن از شهرکرد به تیم ما اضافه شده است؛ حتی چند بازیکن جوان نیز امسال به ما اضافه شده‌اند. به درخشش این استعداد‌ها ایمان داریم و خوشبین هستیم تا نتایج خوبی در این دوره رقم بزنیم.

او ادامه داد: سال قبل در ۲ گروه تیم‌ها رقابت کردند، اما امسال همه تیم‌ها در یک گروه هستند و دور رفت در ۲ مرحله برگزار می‌شود. اولین مرحله چند روز دیگر در مشهد خواهد بود. در این ۳ روز تیم مشهد با ۳ تیم رقابت می‌کند که تیم‌های هرمزگان و آمل قطعی هستند، اما به‌دلیل کناره‌گیری همدان باید دید فدراسیون کدام‌یک از تیم‌های فولاد یا ذوب‌آهن را جایگزین آن می‌کند. احتمالا بعد از ۲ هفته مرحله دوم دور رفت پیگیری می‌شود که باید با ۲ تیم باقی‌مانده دیگر بازی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->