مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فدراسیون فوتبال به خاطر استقلال و پرسپولیس جریمه مالی می‌شود

  • کد خبر: ۸۶۰۱۰
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
فدراسیون فوتبال به خاطر استقلال و پرسپولیس جریمه مالی می‌شود
رای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس به زودی صادر خواهد شد و حتی فدراسیون فوتبال نیز ممکن است به دلیل برخی پرونده سازی‌ها با جریمه سنگین مالی مواجه شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محرومیت استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به احتمال بسیار زیاد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد و فدراسیون فوتبال نیز با جریمه مالی سنگین مواجه می‌شود. مشاوران فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌های خود با برخی رسانه‌ها این موضوع را تایید کرده اند.  

این ماجرا درحالی فوتبال ایران را وارد یک چالش بزرگ خواهد کرد که  سال گذشته مسعود سلطانی فر وزیر وقت ورزش با حضور در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا تعهد داده طی سال پیش رو وضعیت مالکیتی دو باشگاه و مسائل مالی آن‌ها شفاف شود و اکنون یک سال از این ماجرا گذشته و نه تنها وضعیت مالکیت دو باشگاه مشخص نشده بلکه هر روز بر مشکلات مالی آن‌ها هم افزوده می‌شود.

از سوی دیگر مصطفوی به عنوان رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای نیز تعهد یک میلیون دلاری به AFC داده تا مدارک بارگذاری شده در پنل‌ای اف سی بدون نقص و بر اساس شفافیت باشد، در غیر این صورت فدراسیون فوتبال که وی را معرفی کرده نیز با جریمه سنگین مواجه خواهد شد.

سال گذشته فدراسیون فوتبال به دلیل صدور مجوز حرفه‌ای برای چند باشگاه که دارای مشکلات بودند، اما صحت مدارک آن‌ها تائید نشد ۱۲۰ هزار دلار جریمه شده است و به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا حساسیت بیشتری در مورد باشگاه‌های ایرانی دارد.  

جریمه و محرومیت فدراسیون فوتبال به دنبال پرونده سازی‌هایی که درگذشته برای تیم‌های پر هوادار می‌شد، اما به نظر می‌رسد که قطعی است و فوتبال ایران وارد یک بحران تازه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->