ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

«ارشیاشید» از لیگ هندبال حذف می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۶۱۸
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
«ارشیاشید» از لیگ هندبال حذف می‌شود؟
به‌دنبال غیبت مشهدی‌ها در هفته سوم، باید منتظر تصمیم فدراسیون درمورد این تیم بود
مژده رنگیان - درحالی‌که روز جمعه هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد، یکی از تیم‌های مشهدی، غایب بزرگ این مسابقات بود. اشتادسازه، تیم پرستاره مشهد، در خانه میزبان سپاهان بود، اما دیگرنماینده کاملا بومی مشهد یعنی تیم ارشیاشید طرقبه و شاندیز باید عازم گچساران می‌شد تا به‌مصاف نفت‌وگاز این شهر می‌رفت؛ ولی دوسه روز قبل از این رقابت، مدیریت و حامی مالی این تیم اعلام کرد که در این بازی خارج‌از‌خانه حاضر نخواهند شد.
مدیریت ارشیاشید اتفاقا برای این غیبت در قالب یک بیانیه دلایل عجیبی مطرح کرد. در این متن آمده است: درپی اتفاقات هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان در بازی ارشیاشید طرقبه‌شاندیز و شهید شاملی کازرون مبنی‌بر عدم اجازه بازی توسط ناظر و نماینده فدراسیون به ۳ بازیکن تیم ارشیا که کارت بازی آن‌ها صادر شده بود، حضور اجباری دروازه‌بان آسیب‌دیده این تیم در جریان بازی هفته اول در اصفهان و تحمیل شکست و ازدست‌دادن امتیازات بازی خانگی و همچنین عدم حمایت لازم به‌دلیل تأمین سالن تمرین که در آن مسابقه برگزار می‌شود، این تیم به نشانه اعتراض در بازی هفته سوم لیگ برتر هندبال مقابل تیم قابل‌احترام نفت‌وگاز گچساران حضور پیدا نخواهد کرد. مدیریت این گروه ضمن تشکر از همکاری و مساعدت باشگاه نفت‌وگاز گچساران به‌دلیل هماهنگی و پیگیری برای میزبانی و اسکان اعلام کرد هیچ‌گونه مشکل مالی برای حمایت مالی و معنوی از تیم جوان و کاملا بومی ارشیاشید طرقبه‌شاندیز وجود ندارد و باوجود انجام تمامی امور قطعا به گچساران سفر نخواهیم کرد و معتقدیم باید از حقوق پایمال‌شده بازیکنان، کادر فنی و تیم دفاع کنیم؛ اما متعهد به انجام تمامی توافقات کاری و اداری با باشگاه نفت‌وگاز گچساران در بازی برگشت خواهیم بود.
به‌این‌ترتیب ارشیا در گچساران حاضر نشد، اما نتیجه این بازی ازسوی فدراسیون اعلام نشد. امسال با توجه به شرایط مالی نامساعد بسیاری از تیم‌های ورزشی در لیگ‌های مختلف، فدراسیون‌ها قوانین سختی برای تیم‌ها وضع کرده‌اند تا بی‌نظمی و آشفتگی را به کمترین حد ممکن برسانند. فردا دوشنبه قرار است جلسه‌ای در فدراسیون برگزار شود تا تصمیمی درخصوص تیم ارشیا گرفته شود؛ باخت فنی یا حذف از ادامه لیگ!
ملیحه نوری، سرمربی تیم ارشیاشید، درباره غیبت آن‌ها در هفته سوم اظهار کرد: مسئولان تیم به‌دلیل اتفاقات هفته گذشته دلخور بودند و باوجود اصرار ما و قول پیروزی و کسب ۲ امتیاز مقابل نفت‌وگاز ترجیح دادند برای پیگیری حق‌وحقوق تیم در این بازی حاضر نشوند. او ادامه داد: در هفته نخست دروازه‌بان اصلی ما آسیب می‌بیند و ما برای بازی دوم که مقابل کازرون در مشهد برگزار می‌شد، اقدام به جذب ۲ دروازه‌بان و یک بازیکن کردیم تا نقاط‌ضعف تیم برطرف شود. تمامی کار‌های صدور کارت بازی این بازیکنان نیز انجام شد و فدراسیون قول داد تا این بازیکنان به بازی روز جمعه برسند؛ اما شب قبل از بازی اعلام کردند که کارت‌ها صادر شده است، ولی باید فردا صبح در زمان بازی کارت‌ها در دست بازیکنان باشد که باوجود پیگیری‌ها در این چند ساعت موفق نشدیم کارت‌ها را به مشهد برسانیم. درحالی‌که مسئولان فدراسیون با تماس تلفنی هم می‌توانستند موضوع را با ناظر بازی حل کنند؛ ولی همکاری نکردند. به‌این‌ترتیب بازیکن مصدوم مجبور به حضور در دروازه شد. نوری خاطرنشان کرد: حداقل توقع یک تیم، برگزاری چند جلسه تمرین در سالن مسابقه است؛ اما این شرایط ممکن نشده است. از این موضوع مهم‌تر، نبود سالن تمرینی برای تیم ارشیاست. از اول شهریور باوجود اجاره بسیار بالا، تمرینات در سالن کوثر برگزار شد و اسپانسر با این موضوع مشکلی نداشت؛ اما با شروع مسابقات، تمامی زمان‌های سالن پر شد و مجبور شدیم به سالن دیگری برویم، ولی شاید جالب باشد باوجود سالن‌های متعدد در مشهد هیچ زمان مناسبی برای تیم ما وجود ندارد. بازیکنان ما دانش‌آموز و دانشجو هستند و طبیعتا صبح‌ها نمی‌توانیم تمرین کنیم. البته رئیس اداره ورزش طرقبه و شاندیز همکاری کرد و چندین جلسه تمرینی در طرقبه داشتیم. او تصریح کرد: روز جمعه ما در خانه میزبان هستیم، اما حتی معلوم نیست که این بازی در کدام سالن برگزار می‌شود. به غیر از آن، تمرینات تا دوشنبه تعطیل است تا ببینیم چه تصمیمی برای تیم گرفته می‌شود. بهترین اتفاق این است که به‌خاطر مشکلاتی که تیم داشته است، بازی معوقه اعلام و پایان نیم‌فصل انجام شود؛ زیرا همین اتفاق برای تیم کیش نیز رقم خورد و به‌خاطر کامل‌نبودن مدارک بازی اول آن‌ها برگزار نشد. تیم بسیار مستعد و باانگیزه‌ای داریم که بسیار خوب کار کرده است و امیدوارم با این وضعیت، تیم در لیگ بماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->