فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

جولان لیبرو‌ها و ظهور پدیده‌ها در هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۸۶۱۸۱
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
جولان لیبرو‌ها و ظهور پدیده‌ها در هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال
مسابقات لیگ برتر والیبال در هفته سوم با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان، آمل و تهران برگزار شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته‌ای که لیبرو‌ها ستاره‌های بی مانند میادین مختلف بودند، تیم جوان و پراشتیاق تیم والیبال آذرباتری ارومیه کولاک کرد و مقابل پیکان ریشه دار به برتری دست پیدا کرد. خودروسازان که با آسیب دیدگی مهره‌های کلیدی دست به گریبان هستند، این بار پوریای یلی را به میدان فرا خواندند. اما شاگردان نفرزاده، مهارنشدنی بودند. توپگیری عالی و عملکرد بی نظیر روی توپ‌های برگشتی، عامل برتری آذرباتری‌ها شد. در این تیم میلاد فتاحی لیبروی گمنامی است که ستاره بود. علاوه بر فتاحی، امیر افشار پاسور و علی شاه علی قطر پاسور بهترین‌های تیم آذرباتری بودند.
در آمل تیم لبنیات هراز آسان‌تر از خیال مقابل تیم دگرگون شده شهداب یزد به برتری رسید. کمتر کارشناسی فکر چنین پیروزی بدون دغدغه‌ای را برای آملی‌ها در سر می‌پروراند. اما در روزی که مجتبی یوسفی لیبروی مشهدی تیم هراز یکه تازی می‌کرد، پاس‌های عالی علی رمضانی و مانور دیدنی علی شفیعی و رضا خداپرست روی توپ‌های برگشتی تیم شهداب را ناکار کرد.
در تنها ماراتن هفته، شهرداری ورامین ۳ بر ۲ از سد سایپا گذاشت. نارنجی پوشان دو ست اول را برده بودند، اما ورامینی‌ها برگشت دلپذیری داشتند. آرش تقوی، اکبر ولایی در کنار جابر اسماعیل پور و جوانی گمنام به نام ریگی به اتفاق بهمن جهاندیده ورق را برگرداندند.
در مریوان راهیاب ملل، پاس گرگان را با شکست بدرقه کرد تا نخستین پیروزی در کارنامه مریوانی‌ها نقش ببندند. تاکتیک یاران آرش صادقیانی بستن مسیر حملات آبشارزن‌های پاس بود. ابوالفضل قلی پور لیبروی راهیاب در توپگیری استادی به خرج داد و آرمین رنجبر در قطر پاسور درخشید.
در سیرجان جدال کرمانی‌ها را فولاد سیرجان از مس رفسنجان برد. رفسنجانی‌ها یک یار اخراجی هم داشتند، اما برای سیرجانی‌ها آبشار‌های پشت خط بلاگویویچ و آبشار‌های سهند الله وردیان و رامین خانی کافی بود تا پیروز شوند.
در نصف جهان تیم سپاهان در نبود امیر غفور و مسعود غلامی باز مقابل شهرداری گنبد پیروز شد. ملابهرامی پاسور اصفهان به اتفاق سامان فایزی، متین تکاور و کیارش حیدری در پیروزی سپاهانی‌ها نقش ایفا کردند. حضور یک جوان بنام علی کرباسی روزنه‌های تازه‌ای برای دیدن بازیکنان بومی اصفهان به وجود آورد. تیم گنبد البته با آسیب دیدگی میکائیل تاجر و سرماخوردگی حسین امیری همانند دو مسابقه قبلی از نبود سرعتی زن‌های حرفه‌ای رنج بردند؛ و سرانجام شهرداری ارومیه که از سعید مصطفی وند و عبدالرضا علیزاده در ترکیب استفاده می‌کرد، در روز افول و خستگی صابر کاظمی به یک جوان قدرتمند ارومیه‌ای اتکا داشت. جاوید اسماعیلی واقعا بی مهار بازی کرد تا ارومیه ای‌ها بتوانند از سد هورسان رامسر بگذرند.

نتایج هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – مس رفسنجان یک
ست اول (۲۵ بر ۲۳) - ست دوم (۲۵ بر ۲۷) - ست سوم (۲۵ بر ۱۸) - ست چهارم (۲۵ بر ۱۹)

راه یاب ملل مریوان ۳ – پاس گرگان یک
ست اول (۱۸ بر ۲۵) - ست دوم (۲۵ بر ۲۱) - ست سوم (۲۵ بر ۱۸) - ست چهارم (۲۵ بر ۲۳)

آذرباتری ارومیه ۳ – پیکان صفر
ست اول (۲۷ بر ۲۵) - ست دوم (۲۵ بر ۲۰) - ست سوم (۲۵ بر ۲۳)

شهرداری ارومیه ۳ – هورسان رامسر یک
ست اول (۲۰ بر ۲۵) هورسان، ست دوم (۲۶ بر ۲۴)، ست سوم (۲۵ بر ۲۳) و ست چهارم (۲۵ بر ۲۲)

فولاد مبارکه سپاهان ۳ - شهرداری گنبد صفر
ست اول (۲۵ بر ۱۹) - ست دوم (۲۵ بر ۲۳) - ست سوم (۲۵ بر ۲۱)

لبنیات هراز آمل ۳ – شهداب یزد صفر
ست اول (۲۵ بر ۲۱) - ست دوم (۲۵ بر ۲۰) - ست سوم (۲۷ بر ۲۵)

سایپا ۲ – شهرداری ورامین ۳
ست اول (۲۵ بر ۱۷) - ست دوم (۲۵ بر ۱۹) - ست سوم (۲۳ بر ۲۵) - ست چهارم (۲۳ بر ۲۵) - ست پنجم (۱۲ بر ۱۵)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->