ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات POCO X۳ GT و ارزش خرید آن در بازار

  • کد خبر: ۸۶۲۴۹
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
نگاهی به مشخصات POCO X۳ GT و ارزش خرید آن در بازار
یکی از گوشی‌های پرطرف‌دار در بازار موبایل کشورمان، POCO X۳ است که قابلیت‌های سخت‌افزاری خوب در کنار قیمت مناسب، آن را به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - یکی از گوشی‌های پرطرف‌دار در بازار موبایل کشورمان، POCO X۳ است که قابلیت‌های سخت‌افزاری خوب در کنار قیمت مناسب، آن را به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل کرده است. محبوبیت این مدل باعث شد شیائومی مدل‌های مختلفی از آن را تولید کند و شاهد بزرگتر شدن خانواده پوکو باشیم. این شرکت تا امروز ۴ مدل از گوشی‌های پوکو را به بازار عرضه کرده است که آخرین عضو این خانواده POCO X۳ GT نام دارد.

بدنه این گوشی مثل بسیاری از گوشی‌های میان‌رده بازار از جنس پلاستیک ساخته شده است و وزن کلی آن هم ۱۹۳ گرم است. از نقاط قوت طراحی این محصول استفاده از گوریلا گلس وکتوس در آن است که باعث افزایش مقاومت صفحه نمایش آن در برابر ضربه و خش می‌شود.

نمایشگر گوشی را پنل ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی تشکیل می‌دهد.

گوشی‌های شیائومی همیشه به ظرفیت باتری بالا و قابلیت‌های جذاب بخش شارژدهی معروف هستند. این سازنده گوشی در همین مسیر برای POCO X۳ GT از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. اما نکته جذاب این محصول، پشتیبانی آن از شارژ سریع ۶۷ واتی و قرار داشتن یک آداپتور شارژر ۶۷ مگاواتی در جعبه آن است. به لطف این شارژر پرقدرت، تنها ۴۰ دقیقه زمان لازم خواهید داشت تا شارژ گوشی خود را از صفر به ۱۰۰ برسانید. هم‌چنین می‌توانید در استفاده‌های معمولی، یک روز کامل روی شارژدهی باتری این محصول حساب کنید.

در بخش دوربین‌ها هم خانواده دوربین POCO X۳ GT را حسگر اصلی واید ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر اولترا واید هشت‌مگاپیکسلی و سنسور ماکرو دومگاپیکسلی تشکیل داده‌اند. با اینکه در این گوشی خبری از حسگر تشخیص عمق میدان نیست، هنوز هم عکس‌های پرتره با کیفیتی را می‌توانید با دوربین‌های آن ثبت کنید. در قسمت دوربین سلفی هم شاهد یک لنز شانزده‌مگاپیکسلی هستیم که عملکرد متوسطی دارد و اگر کیفیت بالای عکس‌های سلفی برایتان مهم است، شاید نتواند انتظارتان را برآورده کند.

در بخش سخت‌افزار شاهد تغییراتی در عضو جدید خانواده پوکو هستیم و در این گوشی از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۱۱۰۰، ۵G استفاده شده است. در قسمت حافظه هم POCO X۳ GT با رم هشت‌گیگابایتی و ۲ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

در حوزه نرم‌افزار هم این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده کرده و شیائومی این سیستم عامل را با رابط کاربری اختصاصی ۱۲.۵ MIUI بهینه‌سازی کرده است.

سیستم پخش صدای استریو یکی از مزیت‌های گوشی‌های میان‌رده شیائومی به شمار می‌رود و بیشتر گوشی‌های میان‌رده این شرکت به سیستم پخش صدای استریو مجهزند. جدیدترین عضو خانواده پوکو هم به سیستم پخش صدای استریو مجهز شده است. بلندی صدا آنچنان زیاد نیست، اما به جز این مورد، کیفیت و تفکیک صدای به‌شدت خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این گوشی امروز در بازار قیمتی حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد و اگر قصد هزینه کردن در این محدوده قیمتی را دارید، می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->