مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مایک ایرانی: IWF آینده وزنه‌برداری را در المپیک تضمین می‌کند

  • کد خبر: ۸۶۲۷۵
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
مایک ایرانی: IWF آینده وزنه‌برداری را در المپیک تضمین می‌کند
رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از تضمین حفظ این رشته در المپیک خبر داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) از فدراسیون‌های عضو خواسته تا اسامی ورزشکاران خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند. این انتخابات در جریان مسابقات جهانی تاشکند روز‌های ۷ تا ۱۷ دسامبر برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد این انتخابات گامی کلیدی در اجرای اصلاحات فدراسیون جهانی است که اوایل سال جاری به تصویب رسید.

براساس رای‌گیری قرار است ۳ ورزشکار در هیات اجرایی IWF و ۳ ورزشکار نیز در با حق رای در کنگره فدراسیون جهانی عضو شوند.

مایکل ایرانی رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این باره گفت: به لطف اقداماتی که برای تصویب اساسنامه جدید و اجرای آن برداشته‌ایم، IWF می‌تواند با قاطعیت بگوید که ورزشکاران صدای قوی در تصمیم گیری فدراسیون جهانی خواهند داشت.

وی افزود: من به روشی که توانسته‌ایم به طور کامل به این انتظارات عمل کنیم تا فدراسیون جهانی حکمرانی خود را تجدید کند، رقابت وزنه‌برداری پاک در توکیو برگزار شود و با داشتن چهره‌های جدید در هیات اجرایی، فرهنگ بسیار متفاوتی را به نمایش بگذاریم، افتخار می‌کنم. معتقدم با این اقدامات، IWF آینده المپیک وزنه برداری را تضمین خواهد کرد.


نامزد‌های عضویت در کمیسیون ورزشکاران همان شرایطی را باید داشته باشند که برای نامزد‌های ریاست، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی اعلام شده است. کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی روز‌های ۲۰ و ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود و نخستین رئیس این فدراسیون بعد از برکناری تاماش آیان مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->