نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

مایک ایرانی: IWF آینده وزنه‌برداری را در المپیک تضمین می‌کند

  • کد خبر: ۸۶۲۷۵
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
مایک ایرانی: IWF آینده وزنه‌برداری را در المپیک تضمین می‌کند
رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از تضمین حفظ این رشته در المپیک خبر داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) از فدراسیون‌های عضو خواسته تا اسامی ورزشکاران خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند. این انتخابات در جریان مسابقات جهانی تاشکند روز‌های ۷ تا ۱۷ دسامبر برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد این انتخابات گامی کلیدی در اجرای اصلاحات فدراسیون جهانی است که اوایل سال جاری به تصویب رسید.

براساس رای‌گیری قرار است ۳ ورزشکار در هیات اجرایی IWF و ۳ ورزشکار نیز در با حق رای در کنگره فدراسیون جهانی عضو شوند.

مایکل ایرانی رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این باره گفت: به لطف اقداماتی که برای تصویب اساسنامه جدید و اجرای آن برداشته‌ایم، IWF می‌تواند با قاطعیت بگوید که ورزشکاران صدای قوی در تصمیم گیری فدراسیون جهانی خواهند داشت.

وی افزود: من به روشی که توانسته‌ایم به طور کامل به این انتظارات عمل کنیم تا فدراسیون جهانی حکمرانی خود را تجدید کند، رقابت وزنه‌برداری پاک در توکیو برگزار شود و با داشتن چهره‌های جدید در هیات اجرایی، فرهنگ بسیار متفاوتی را به نمایش بگذاریم، افتخار می‌کنم. معتقدم با این اقدامات، IWF آینده المپیک وزنه برداری را تضمین خواهد کرد.


نامزد‌های عضویت در کمیسیون ورزشکاران همان شرایطی را باید داشته باشند که برای نامزد‌های ریاست، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی اعلام شده است. کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی روز‌های ۲۰ و ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود و نخستین رئیس این فدراسیون بعد از برکناری تاماش آیان مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->