کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

قابلیت Add Yours اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟

  • کد خبر: ۸۶۳۳۲
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
  • ۵
قابلیت Add Yours اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟
اینستاگرام استیکر جدیدی را به بخش استوری‌ها اضافه کرده که امکان ایجاد رشته محتوا‌های عمومی را فراهم می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد در پاسخ به استوری‌ها بتوانند درباره همان موضوع استوری بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز - اینستاگرام امروز اعلام کرد که با استیکر جدیدی در بخش استوری‌ها امکان ایجاد رشته محتوا‌های عمومی را فراهم می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد در پاسخ به استوری‌ها بتوانند درباره همان موضوع استوری بگذارند. استیکر Add Yours قبلا به‌صورت آزمایشی در اندونزی و ژاپن آزمایش شده بود و حالا در دسترس عموم قرار گرفته است.

اینستاگرام می‌گوید کاربران می‌توانند استیکر Add Yours را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند و ببینند کدام یک از مخاطبانشان در استوری‌های خود به آن‌ها پاسخ می‌دهند. این استیکر تعاملی برای ایجاد زنجیره‌ای از محتوا‌ها استفاده می‌شود که هر کاربر قادر است استوری خود را به آن اضافه کند.

برای مثال، فرض کنید کاربر درباره لباسی که آن روز پوشیده استوری می‌گذارد و با این استیکر از مخاطبان خود می‌خواهد که آن‌ها هم لباس امروز خود را نشان دهند. در نهایت رشته‌ای از استوری‌ها به‌صورت یکجا گردآوری می‌شود که تمام مشارکت‌کنندگان در این موضوع را نشان می‌دهد.

برای استفاده از استیکر Add Yours کافیست پس از آماده‌سازی استوری، ابزار استیکر را از بالای نوار مسیریابی انتخاب کنید. سپس از طریق استیکر Add Yours یک رشته گفتگوی عمومی را آغاز نمایید. همچنین، در صورتی که مخاطبان شما از این استیکر استفاده کنند، می‌توانید روی آن تپ کرده و در پاسخ، استوری خود را درباره موضوع مربوطه به اشتراک بگذارید.

هرچند این قابلیت برای مشارکت بیشتر طراحی شده، ولی می‌تواند به یافتن افراد جدید برای دنبال کردن هم کمک کند. وقتی از طریق استوری یک شخص دیگر روی این استیکر تپ کنید، می‌توانید سایر استوری‌هایی که پیش‌تر درباره این موضوع منتشر شده را ببینید.

اینستاگرام چند روز پیش هم دسترسی عمومی به استیکر اشتراک‌گذاری لینک در استوری‌ها را برای همه کاربران فعال کرد. این قابلیت پیش‌تر فقط برای کسب و کار‌ها و کاربرانی فعال بود که حداقل ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند.

منیع: دیجیاتو

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فروهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
مال من با آپدیت اضافه نمیشه دلیلش چیه ؟ گوشی من y9s هوواوی هستش
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
گوشی من هم نمیشه a51
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
گوشیم a5 و این قابلیت رو نداره
راحله
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
0
گوشی من جی 7هست .این قابلیتو نداره.یعنی میزنم روی افزودن موردخودتان هیچی نمیاد
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
سلام
گوشی من این قابلیتو داشت ولی الان غیر فعال شده چطوری میتونم دوباره برگردونم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->