مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

دوربرگردان‌های غیراستاندارد را اصلاح کنید

  • کد خبر: ۸۶۳۶
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۲
دوربرگردان‌های غیراستاندارد را اصلاح کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

راهنمایی و رانندگی
۰۹۲۱...۳۲۱ از شهرداری محترم و مسئولان راهنمایی و رانندگی مشهد خواهشمندم موضوع زمان بندی چراغ راهنمایی تقاطع میدان جهاد-بولوار نامجو و بولوار شهدای ارتش را بازنگری کنند. زمان بندی نامناسب چراغ در این محل‌ها منجر به ترافیک شدید و معطلی شهروندان در بولوار نامجو و شهدای ارتش شده است.
سازمان ترافیک
شهروند- متأسفانه در برخی از بولوار‌های شهر مانند انتهای بولوار کلاهدوز و انتهای بولوار مجد دوربرگردان حذف شده و در چندمتری تقاطع ایجاد شده است. این موضوع به دلیل نبود کارشناسی درست، باعث به‌وجود آمدن ترافیک‌های بی‌مورد و گاه تصادف می‌شود. با قدری بررسی میدانی و ایجاد مسیر صحیح می‌توان دوربرگردان‌ها را در اواسط این بولوار‌ها ایجاد کرد و حجم ترافیک در ساعات پیک تردد را کاهش داد و از اتلاف وقت و آلودگی هوا در این مناطق جلوگیری کرد.
۷۵۸...۰۹۳۵ چرا پل عابر پیاده احمد‌آباد و خیام فقط تا ساعت ۱۰ خدمات می‌دهند، به‌ویژه در محدوده احمد‌آباد که رفت‌و‌آمد بیشتر است. همچنین فلزی بودن ورودی آسانسور‌ها احتمال سر خوردن را زیاد می‌کند.
شهروند- چندین بار با ۱۳۷ تماس گرفتم که چرا برای تسهیل در عبور‌و‌مرور و شکستن ترافیک بولوار شهید کلانتری، حدفاصل میدان پارک و صدا‌و‌سیما، دوربرگردان یا پل هوایی در نظر نمی‌گیرید که پاسخ دادند:در اولویت نیست! بنده که منزلم در بولوار رضوی قرار دارد برای رفتن به میدان پارک باید تا صدا‌و‌سیما بروم بعد دور بزنم به سمت میدان پارک که عصر‌ها با ترافیک شدید برخورد می‌کنم. در این مسیر ضمن اینکه بنزین زیادی هدر می‌رود مسئله استهلاک آسفالت و آلودگی هوا هم وجود دارد. اما اگر پل یا زیرگذر خروجی رضوی تأسیس شود این مشکلات پیش نمی‌آید. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
۵۹۷...۰۹۱۵ چه وقت گره‌های ترافیکی در بزرگ‌راه‌های مشهد حل می‌شود؟ به ویژه در بزرگ‌راه غدیر حدفاصل بولوار شهید رستمی به سمت تقاطع غدیر به دلیل کاهش ناگهانی عرض بزرگ‌راه مقابل خیابان فدائیان اسلام و اتصال باند کندرو به تندرو و تداخل مسیرها، بزرگ‌راه نیازمند اصلاح هندسی است.
شرکت نفت
شهروند- درخواستی دارم، لطفا چند گزارشگر را به جایگاه‌های سی‌ان‌جی بفرستید و از وضعیت کارکنان این جایگاه‌ها گزارشی تهیه کنید. لطفا صدای اپراتور‌های جایگاه‌های CNG را به گوش مسئولان برسانید.
شهرداری
۶۶۷...۰۹۱۵ لطفا از شهرک شهید‌رجایی، پورسینا ۶.۲۲ گزارشی تهیه کنید. در سوم شهریور ۹۷ براثر انفجار گاز همسایه تعدادی از خانه‌ها تا نیمه تخریب شدند و ترک خوردند. شهرداری منطقه ۶ بخشی از خانه‌های اطراف را برای بررسی علت حادثه و دسترسی به کانون حادثه کاملا تخریب کرد. الان بیشتر از یک سال است که آواره هستیم و کسی به فکر ما مردم حاشیه شهر مشهد نیست. از زمان تخریب خانه هایمان به وسیله شهرداری فیلم هم گرفته ایم. حالا نمی‌گذارند خانه هایمان را بسازیم و خسارت تخریب را هم پرداخت نمی‌کنند. چرا به قول‌هایی که می‌دهند عمل نمی‌کنند؟ شما را به خدا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. ۵ خانوار الان آواره اند. چرا؟
شهروند- در شهرک طرق انتهای خیابان صاحب الزمان، ۲ کوچه به نام یک شهید است و باعث سردرگمی مردم در آدرس دادن می‌شود. صاحب‌الزمان ۲۶ و صاحب‌الزمان ۱۹ هر‌دو به‌نام شهید اسحاق عباسی است!
اتوبوس‌رانی
شهروند- ایستگاه اتوبوسی واقع در چهارراه برق، بین شیخ صدوق ۳ و ۵ سایبان و حتی نیمکت ندارد، به‌گونه‌ای‌که بیشتر مواقع به دلیل نشستن مردم جلوی مغازه‌ها شاهد برخورد و درگیری لفظی بین مسافران و کسبه هستیم.
متفرقه
۴۱۲...۰۹۱۵، ۹۰ درصد کسانی که درخانه سالمندان زندگی می‌کنند بچه‌هایی تحصیل کرده و با موقعیت اجتماعی بالا دارند؛ پس پیش از اینکه اصرار کنیم فرزندانمان مهندس و دکتر شوند، در درجه اول سعی کنیم آن‌ها را با تکیه بر انسانیت تربیت کنیم.
شهروند- کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام، یک باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم. مشکل امروز ما اندام‌ها نیست، افکارمان است.
شهروند- امروز با فرزندم به کتابخانه کانون پرورش فکری شماره ۴ رفتیم تا کتاب امانت بگیرد که گفتند عضویتش تمام شده است و باید ۳۵ هزارتومن بپردازم، اما نداشتم تا عضویتش را تمدید کنم.
شهرستان
شهروند- از کارکنان اتفاقات برق شهر جدید گلبهار به ویژه جناب شهابی که در هر ساعتی جواب گوی ما ساکنان هستند متشکرم و خداقوت عرض می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->