بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

حمایت جواد زرینچه از تیم فرهاد مجیدی و خوش‌بینی به آینده استقلال!

  • کد خبر: ۸۶۴۲۴
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
حمایت جواد زرینچه از تیم فرهاد مجیدی و خوش‌بینی به آینده استقلال!
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم با فرهاد مجیدی در آینده تیم بهتری هم خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاپیتان اسبق استقلال مدعی است این تیم با توجه به تغییراتی که داشته است، در آینده عملکرد بهتری برای رضایت هواداران به جا خواهد گذاشت. جواد زرینچه که در ابتدای فصل نیز صحبت‌هایی درباره حضورش در پست سرپرستی این تیم وجود داشت، در‌نهایت ترجیح داد آن را نپذیرد. او مدعی است باوجود کسب ۳ برد در هفته‌های ابتدایی، مسلما بازیکنان استقلال با هماهنگی بیشتر در آینده عملکرد بهتری به جا خواهند گذاشت.

استقلال برای هماهنگی نیاز به زمان دارد

مدافع اسبق استقلال درباره عملکرد این تیم طی هفته‌های اخیر گفت: استقلال برای رسیدن به هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارد و در صورت حفاظت از داشته‌هایش از این هم بهتر می‌شود. در بازی‌های ابتدایی لیگ تیم‌ها از هم شناخت ندارند؛ از‌این‌رو بازی‌ها به‌ویژه در هفته اول بسیار سخت است. از طرفی استقلال با توجه به مهر‌ه‌هایی که از دست داده است و بازیکنانی که هنوز در ترکیب جا نیفتاده‌اند، ضعف بیشتری حس می‌کند. امیدوارم در ادامه با توجه به توانایی‌های بازیکنان، تیم به هماهنگی بیشتری برسد و شاهد عملکرد بهتری باشیم.

نباید توقعمان را از تیم مجیدی بالا ببریم

زرینچه با اشاره به موفقیت استقلال در ۳ بازی اخیر گفت: استقلال نشان داد در حال پیشرفت است. هر چه می‌گذرد، تیم‌ها به شناخت خوبی از خود و رقبا می‌رسند و همین باعث می‌شود که روند رو‌به‌رشدی داشته باشند. بازیکنان نسبت به هفته اول هماهنگ‌تر شدند. من توقع نداشتم این تیم مقابل تیم هوادار به‌آن‌شکل بازی کند، اما می‌بینم که عملکردش نسبت به هفته اول بهتر شده و امیدوارم با اضافه‌شدن نفرات جدید، بهتر از این هم بشود. برد در ۳ بازی متوالی، نشانه خوبی است؛ با‌این‌حال نباید توقعمان را از این تیم بالا ببریم، چون بازیکنان مؤثر زیادی را از دست داد. زمانی می‌توانیم از این تیم توقع داشته باشیم که در ازای بازیکنان از‌دست‌رفته، نفرات بهتری بگیریم.

جای کریمی در تیم خالی است

وی ادامه داد: جای خالی یک بازی‌ساز هنوز حس می‌شود. وقتی علی کریمی از استقلال جدا شد، بار‌ها عنوان کردم به بازیکنی در سطح او نیاز داریم. استقلال به بازیکنی که در میانه میدان مثل یک طراح عمل کند و کنترل بازی را در اختیار بگیرد، نیاز دارد. این تیم باید به بازی سرعت بدهد و میانه میدان را کنترل کند.

خط دفاعی استقلال، نقطه قوت تیم است

مدافع اسبق آبی‌ها درباره عملکرد دفاعی این تیم در فصل جدید گفت: استقلال از چند ماه قبل و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی در خط دفاعی و درخشش درخورتوجهی در گروه مرگ داشت. در آن مقطع سیاوش یزدانی تیم را خوب جمع کرد و این‌روز‌ها بهترین خط استقلال، خط دفاعی است. من به این تیم و خط دفاعی‌اش خوشبین هستم و مطمئنم در این فصل کمک زیادی به مجیدی خواهند کرد.

یامگا توانایی بازی در چند پست را دارد

زرینچه درباره عملکرد یامگا که در اولین بازی موفق به دبل در این تیم شده بود، گفت: استقلال می‌تواند از این بازیکن در چند پست به‌خاطر سرعت و هوش بالایش استفاده کند. او در گل‌زنی شم بالایی دارد، برای خود موقعیت می‌سازد و به لحاظ بدنی عالی است. یامگا برای هماهنگی بیشتر به زمان و برای بهتر‌شدن به هم‌بازی نیاز دارد؛ بازیکنی خلاق که او را راه بیندازد. او با سرعتی که داشت، دفاع حریف را جا می‌گذاشت. حرکاتش عالی و حساب‌شده است و باید از او محافظت کنیم. از مدیریت باشگاه می‌خواهم از داشته‌هایش خوب محفاظت کند و دیگر مثل قبل بازیکنان و مربیان خوب را فراری ندهند.

دوست دارم کار فنی انجام دهم

وی درباره رد پیشنهاد سرپرستی تیم امید ایران گفت: میرشاد ماجدی صحبت کرده بود، اما من دوست دارم کار فنی انجام بدهم. به ماجدی گفتم که اگر از لحاظ فنی صلاحیت دارم و مرا قبول دارید، یکی از تیم‌های نوجوانان و جوانان را به من بدهید تا من هم بتوانم کار را با تیم‌های پایه شروع کنم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->