برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

منتظر نسخه‌ رایگان بازی Battlefield باشیم؟

  • کد خبر: ۸۶۷۵۰
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
منتظر نسخه‌ رایگان بازی Battlefield باشیم؟
با موفقیت‌های کال آو دیوتی: وار زون، حالا تنها سوال این است که آیا شرکت EA هم نسخه‌ رایگان بازی Battlefield – بتلفیلد را عرضه می‌کند؟

به گزارش شهرآرانیوز، با محبوبیت چشم‌گیر عناوین رایگان یا به اصطلاح «فری‌ تو‌ پلی» (free-to-play)، بدیهی است که شرکت EA هم بخواهد یک نسخه‌ از مجموعه‌ی بتلفیلد را با این مدل تجاری عرضه کند. آن‌ها با اپکس لجندز، نشان دادند که می‌توانند در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند اما به نظر می‌رسد که در رابطه با سری بازی بتلفید، فعلا خبری از یک نسخه‌ی رایگان نخواهد بود.

رئیس شرکت EA، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، اخیرا در این رابطه صحبت کرده و به این نکته اشاره داشته که آن‌ها می‌خواهند گزینه‌های بیشتری در اختیار بازی‌دوستان قرار دهند تا آن‌طور که دوست دارند بازی کنند و بتفلید می‌تواند در آینده، یکی از عناوینی باشد که نسخه‌ی رایگان دارد.

زمانی که به مجموعه‌‎های بزرگ و پرطرفدارمان همچون اپکس، فیفا، سیمز یا بتلفیلد فکر می‌کنیم، همیشه به دنبال راه‌هایی برای نوآوری و خلاقیت هستیم، و اینکه چگونه راه‌های تازه‌ای برای دسترسی به آن‌ها طراحی کنیم، چگونه قابلیت بازی کردن میان‌پلتفرمی را به آن‌ها بیاوریم، چگونه تجربه‌ی طرفداران از این بازی‌ها را بهبود ببخشیم و مدل تجاری، یکی از تکه‌های این پازل است.
او اضافه کرد که عرضه‌ی نسخه‌ رایگان بازی Battlefield در آینده‌ی نزدیک، منطقی است اما شرکت EA فعلا عجله‌ای برای این کار ندارد، زیرا می‌خواهد این سری بازی را به مسیر کاملا متفاوتی ببرد و نسخه‌ی بتلفیلد ۲۰۴۲ با نقشه‌های بزرگ و بخش آنلاین ۱۲۸ نفره، دقیقا همان چیزی است که می‌تواند روح تازه‌ای به این مجموعه ببخشد.

شرکت EA اخیرا توسعه‌ی بازی «بتلفیلد موبایل» را آغاز کرده که رایگان خواهد بود و پس از آن، احتمالا می‌توانیم منتظر یک نسخه‌ی فری تو پلی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها باشیم.

پس از مدت‌ها، امسال شاهد عرضه‌ی نسخه‌های جدید هیلو، بتلفیلد و کال آو دیوتی هستیم و تمامی آن‌ها در یک فاصله‌ی کوتاه نسبت به یکدیگر منتشر می‌شوند. بتفلید هم نسبت به آن دو متفاوت است، زیرا هیچ بخش رایگانی ارائه نمی‌دهد. بخش آنلاین هیلو قرار است فری تو پلی باشد و اگرچه بازی کال آو دیوتی: ونگارد رایگان نیست، اما همزمان با انتشارش، یک آپدیت بزرگ برای وار زون در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد که سروصدای زیادی برپا خواهد کرد.

شرکت EA اما هنوز هم در بخش عناوین رایگان، حضور پررنگی دارد و بازی اپکس لجندز، به یکی از سودآورترین ساخته‌های آن‌ها تبدیل شده است. فصل جدید این بازی اخیرا آغاز شده و در میان آثار ژانر بتل رویال، یکی از محبوب‌ترین‌ها به حساب می‌آید.

ناگفته نماند که EA تا پیش از این هم با مجموعه‌ی بتلفید در زمینه‌ی فری تو پلی، به آزمون و خطا پرداخته است و بازی‌هایی همچون بتلفیلد هیروز (Battlefield Heroes) و بتلفلید پلی‌۴فری (Battlefield Play4Free) را عرضه کرده که چندان موفق نبودند اما شرایط تغییر پیدا کرده و نگاه‌ها به عناوین فری تو پلی در چند سال اخیر، بسیار مثبت‌تر شده است.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->