زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

باخت بی‌حرف‌و‌حدیث شهرخودرو مقابل هوادار تهران

  • کد خبر: ۸۶۷۹۹
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
باخت بی‌حرف‌و‌حدیث شهرخودرو مقابل هوادار تهران
«شهرخودرو» با قبول شکست از هوادار تهران تا منطقه سقوط جدول لیگ برتر پایین آمد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ گویی همه چیز از همان لحظه دمیدن حسین زیاری بر سوت آغاز نبرد هوادار و شهرخودرو در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال مشخص بود. شاگردان رضا عنایتی که شب قبل از بازی از‌سوی شرکت مشهور اسپانسرینگشان شارژ مالی شده بودند، درون زمین سرحال‌تر از همیشه می‌دویدند و ساق‌های عنابی‌های شهر مشهد متأثر ازشرایط خاص این تیم لرزان بود.

شهرخودرو دیروز مقابل هوادار ۲‌بر ۰ تن به شکست داد؛ شکستی که با ۲ گل محمد قاضی و نیما انتظاری رقم خورد و شاگردان اکبر میثاقیان نه‌تن‌ها بازنده میدان بودند، بلکه ممکن بود با گل‌های بیشتری ورزشگاه انقلاب کرج را ترک کنند. دیداری که پُر از صحنه‌های موقعیت گل برای تیم هوادار عنایتی بود و در مقابل، شهرخودرو شاید فقط روی یکی‌دو صحنه نصفه‌نیمه روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد. شهرخودرو با این شکست حالا به قعر جدول نزدیک شده است.

اشتباهات بیژن و رفقا

شهرخودرو که در این بازی به لباس اصلی خود یعنی لباس عنابی بازگشته بود، برای اولین‌بار در طول این فصل از بازیکنان جدیدش در میدان بهره می‌برد؛ از میلاد کمندانی و محسن ربیع‌خواه بگیرید تا مجتبی بیژن و مهدی شریفی، بازیکنانی که البته چندان به کار میثاقیان نیامدند و ۲ تن از این بازیکنان مقصران اصلی ۲ گل خورده شهرخودرو بودند. حسین حیدری، مدافع راست شهرخودرو، روی صحنه گل اول دریبل بچگانه‌ای از پیمان میری خورد تا ارسال این بازیکن از جناح راست شهرخودرو به گل اول هوادار توسط محمد قاضی بینجامد.

روی صحنه گل دوم هم مجتبی بیژن توپ را با یک دفع ناقص جلوی پای نیما انتظاری انداخت تا او هم با یک شلیک مرگ‌بار، تور دروازه شهرخودرو را به لرزه دربیاورد. بیژن در ادامه نیز یکی‌دو بار دیگر در دفاع متزلزل ظاهر شد که اگر کم‌دقتی محمد قاضی نبود، شاید الان شهرخودرو بیشتر چوب اشتباهات این مدافع شمالی را می‌خورد.

کفش‌های بایرامی و حضور عجیب عکاشه

دیدار روز گذشته شهرخودرو و هوادار، اتفاقات عجیب‌و‌غریب زیادی داشت. یکی از این اتفاق‌ها، ماجرای کفش‌های مهرداد بایرامی بود. بایرامی در چند صحنه به نیمکت اعلام کرد کفش‌هایش مشکل دارد و باید آن‌ها را تعویض کند، اما گویا کفش اضافه‌ای برای او نبود؛ مسئله‌ای که موجب اعتراض اکبر میثاقیان از روی سکو‌ها به سرپرست تیم، سیدمهدی سیدصالحی، شد تا گزارشگر دیدار هوادار و شهرخودرو آن را بشنود و روی آنتن پخش زنده دیدار از صفحه اینستاگرام باشگاه هوادار اعلام کند.

همچنین ابوالفضل عکاشه، مهاجم تازه‌وارد شهرخودرو، که از هوادار به شهرخودرو پیوست، دیروز از اواسط نیمه دوم برای تیم شهر مشهد به میدان آمد! او که فقط ۲۴‌ساعت از زمان قراردادش با شهر‌خودرو گذشته بود، در نیمه دوم به زمین رفت؛ اما نتوانست در مقابل تیم سابقش مهره تأثیر‌گذاری برای تیم فعلی‌اش باشد.

نیمکت‌های متلاطم بدون حضور میثاقیان

اکبر میثاقیان، سرمربی پُر‌حرارت شهرخودرو، دیروز از روی سکو‌ها بازی تیمش را دنبال می‌کرد. میثاقیان که به‌همراه رضا ناصحی، دستیار جدیدش، از روی سکو‌ها تماشاگر بازی شاگردانش بود، طبق‌معمول با شور زیادی بازی را تماشا می‌کرد و نکات مد‌نظرش را البته تا‌جایی‌که می‌شد، به دستیارانش منتقل می‌کرد. امجد شکوه‌مقام، دستیار اول میثاقیان در این بازی بود که سعی کرد جای خالی اکبر را در کنار زمین پر کند. او آن‌قدر کنار زمین به تصمیمات داور اعتراض کرد تا بالاخره در اواخر نیمه اول از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در طرف مقابل هم رضا عنایتی کم نیاورد و او نیز با اعتراض‌های مکررش سعی داشت داوری را تحت‌تأثیر قرار دهد که او هم از‌سوی حسین زیاری با کارت زرد جریمه شد. نکته جالب این درگیری‌ها و هیاهوی روی نیمکت، دریافت کارت زرد سیدمهدی سیدصالحی، سرپرست شهرخودرو بود که وظیفه آرام‌کردن نیمکت را داشت، اما با اعتراض‌هایش از سوی داور با کارت زرد جریمه شد!

سیو‌های جلالی؛ نجات‌بخش یک شکست سنگین

شهرخودرو در این دیدار ۲ نقطه قابل‌اتکا داشت؛ نخست، تعویض درست و بجای میثاقیان در بین ۲ نیمه بود که حسین حیدری را از زمین بیرون برد و با بردن مسعود کاظمی به جناح راست، توانست از توانایی‌های رونده این بازیکن استفاده کند، به‌نحوی‌که چندین‌بار کاظمی توانست با تکنیک و سرعت خوب خود، دفاع هوادار را از کناره‌ها دور بزند و همین، تک‌موقعیت‌های شهرخودرو را پدید آورد. اما نقطه اتکای دوم این بازی برای شهرخودرو، نجات‌های سعید جلالی‌راد بود؛ سنگربانی که ۲ بار در این بازی دروازه‌اش باز شد، اما بار‌ها با واکنش‌های استثنایی‌اش، دروازه شهرخودرو را از فروپاشی نجات داد.

رؤیت و مصاحبه جنجالی حمیداوی

فرهاد حمیداوی، مالک جنوبی شهرخودرو، که بعد از تحویل‌گرفتن دوباره تیم هرگز پایش را به مشهد نگذاشت، در دیدار دیروز با وجود اینکه گفته می‌شد دچار حمله قلبی شده، در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شد و دیدار تیمش را از نزدیک تماشا کرد. حمیداوی که با رؤیتش در ورزشگاه، مورد‌توجه خبرنگاران قرار گرفته بود، در گفتگو با تسنیم اظهاراتی جنجالی را مطرح کرد.

حمیداوی گفت: تیم صد‌درصد در لیگ می‌ماند. ۶ ماه تیم را گرفتم که به لطف خدا و زحمات گل‌محمدی و بازیکنان، در آن مقطع چهارم لیگ برتر شدیم. سال بعد ششم شدیم و سال سوم من نبودم. سالی که تیم را به زور و با مدرک‌سازی گرفتند، تیم نهم شد. به مردم استان خراسان قول می‌دهم اگر تیم امسال دهم شود، آن را به استان هبه خواهم کرد. حمیداوی همچنین در این گفتگو انتقاد‌هایی از هیئت فوتبال خراسان‌رضوی کرده و آن‌ها را به دخالت و سنگ‌اندازی در کار تیم شهر مشهد متهم کرد!

میثاقیان: تیم ما خوب بازی نکرد

اکبر میثاقیان، سرمربی شهرخودرو، بعد از شکست برابر هوادار در نشست خبری گفت: تیم ما خوب بازی نکرد و هوادار بهتر از ما بازی کرد. دنبال بهانه نیستم، زیرا فقط یک هفته است بالا‌سر این تیم هستم.
وی افزود: فضای خیلی خوبی داشتیم، ولی تیم آن انرژی که در تمرینات داشتیم را نداشت. ولی مطمئن هستم که تیم ما خوب خواهد شد، از این تیم فقط دو نفر از سال قبل مانده‌اند، بقیه بچه‌ها رفته‌اند و خیلی تغییرات داشتیم.

میثاقیان ادامه داد: برای اینکه تیم به روز‌های خوب برگردد حتما باید هماهنگ‌تر شویم. ۴ یا ۵ بازی دیگر باید انجام دهیم. این تعطیلات لیگ به نفع ماست. دلیل شکست امروز ما این بود که بازی کمی انجام دادیم و هماهنگ نبودیم.» وی تصریح کرد: «من شرایط سخت‌تر از این‌ها را تجربه کردم و قطعاً روز‌های خوب خواهد آمد، چون باشگاه کمک می‌کند که این تیم روز به روز بهتر شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->