جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

درباره سجاد رزمجو، خواننده یاسوجی + دانلود آهنگ‌ها

  • کد خبر: ۸۶۸۲۹
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
  • ۴
درباره سجاد رزمجو، خواننده یاسوجی + دانلود آهنگ‌ها
سجاد رزمجو، که یکی از خواننده های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد است و سال‌ها در عرصه خوانندگی فعالیت می‌کند، ساعاتی پیش در یک حاد‌ثه‌ آتش‌سوزی مصدوم شده است. اطلاعاتی از زندگی و آثار او را بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز - سجاد رزمجو یکی از خواننده‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که سال‌هاست در عرصه خوانندگی فعالیت می‌کند. او از دهه ۷۰ تاکنون در عرصه خوانندگی فعالیت داشته و بسیاری از مردم غرب کشور با صدای او آشنا هستند. این خواننده در مجالس جشن و عروسی نیز حضور پیدا می‌کرد و طرفداران زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

با انتشار خبر سوختگی شدید سجاد رزمجو، طرفداران او به بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج مراجعه کرده‌اند. در فضای مجازی نیز طرفداران این خواننده کهگیلویه و بویراحمدی نگران حال وی هستند و با انتشار تصاویر او، برای او آرزوی سلامتی کرده‌اند.

همچنین خبری مبنی بر فوت این خواننده در فضای مجازی انتشار داده شده که کوروش رضوانی فر از چهره‌های سرشناس هنری و صاحب سبک در موسیقی به شایعه فوت سجاد رزمجو واکنش نشان داد و گفت: خبر منتشر شده تایید نمی‌شود و درحال حاضر پیگیر شرایط درمانی وی هستیم.

 

نمیچینم گلی
 
نازنین دل
 
گندم برون
 
 ای خدا مو قربون
 
زیارت
 
علی شیر خدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
خدایاقصمت میدهم هرچه زودترسجادککای عزیزمان راشفابده.امین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
روحت شاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
خدا بیامرزش
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
0
خدارحمت کنه سجادعزیز
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->