افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نگاهی به کلیپ‌های حیوان آزاری که این روزها در فضای مجازی وایرال شده است

  • کد خبر: ۸۷۳۶۴
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
نگاهی به کلیپ‌های حیوان آزاری که این روزها در فضای مجازی وایرال شده است
به بهانه انتشار دو ویدئوی آزاردهنده در شبکه‌های اجتماعی که زمزمه‌هایی از حذف رشته سوارکاری از المپیک را نیز به گوش می‌رساند.

محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ اگر تاکنون به باغ وحش رفته باشید، احتمالا حال زار حیوانات توجهتان را به خود جلب کرده است.

حیوانات درمانده‌ای که از بد حادثه در قفس باغ وحش گیر افتاده اند و بازدیدکنندگان به خود اجازه می‌دهند که هر رفتاری که دوست دارند با آن‌ها داشته باشند.

یکی به زور از خوراکی که خودش می‌خورد به هر حیوانی که دوست داشته باشد می‌دهد، یکی با حیوانات سلفی می‌گیرد، یکی هم با دست انداختن حیوان بیچاره اسباب خنده و شادی خود و همراهانش را فراهم می‌کند. این درحالی است که زندگی در قفس برای حیواناتی که ذاتشان برای زندگی در طبیعت است، اقدامی غیرانسانی است.

به لطف فضای مجازی در سال‌های اخیر با انتشار تصاویری از بدرفتاری با حیوانات مختلف، گروه‌های حامی محیط زیست و حیوانات، با اقدام سریع توانستند شرایط بهتری برای حیوان فراهم کنند، هرچند که در داستان گورخر‌هایی که به تهران آورده شدند، اقدام حامیان حیوانات هم مؤثر نبود و گورخر‌های بیچاره به دلیل رنجی که برده بودند جان باختند.

حالا در تازه‌ترین مورد حیوان آزاری، فیلمی از سیگار کشیدن یک میمون در باغ وحشی در چین دست به دست می‌شود. مسئولان باغ وحش در اقدامی عجیب، بچه میمونی را وادار می‌کنند تا سیگار بکشد، میمون بعد از کشیدن سیگار به پشت می‌افتد و حالت عادی خود را از دست می‌دهد.

مقامات باغ وحش پس از آنکه با انتقاد افکار عمومی مواجه شده اند، هدف خود از انتشار این ویدئو را آگاهی دادن درباره مضرات سیگار بیان کرده اند!

البته این فقط یک نمونه از این قبیل ویدئوهاست که این روز‌ها دارد در فضای مجازی دست به دست می‌شود. پیش از این، در بازی‌های تابستانی توکیو که مرداد امسال برگزار شد، «آنیکا شلو»، سوارکار آلمانی، پس از امتناع اسبش از پرش در مسابقات با خشونت با او برخورد کرد و ضربه‌ای به او زد.

این اقدام او باعث شد که بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران PETA از کمیته بین المللی المپیک بخواهد که به دلیل رفتار خشونت آمیز با اسب‌ها در مسابقات تابستانی توکیو، مسابقات اسب سواری را از المپیک آینده حذف کند.

حالا یک فیلم مشابه دیگر هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک سوارکار پس از مسابقه با اسبش رفتار ناشایستی دارد و او را تنبیه می‌کند.

با انتشار این ویدئو، کاربران شبکه‌های اجتماعی در نقاط مختلف دنیا به آن واکنش نشان دادند و کارشناسان می‌گویند که احتمال حذف رشته سوارکاری در المپیک افزایش یافته است، برای تماشای ویدئو‌هایی که در این یادداشت به آن‌ها اشاره شد، کد روبه رو را اسکن کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->