قهرمانی کوراش کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

اسکوچیچ از مربیگری تیم ملی استعفا می‌دهد؟

  • کد خبر: ۸۷۴۲۷
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
  • ۳
اسکوچیچ  از مربیگری تیم ملی استعفا می‌دهد؟
دراگان اسکوچیچ از انتقادات اخیر پیشکسوتان فوتبال ایران به شدت ناراضی است و احتمال دارد بعد از بازی با لبنان و سوریه استعفای خود را تقدیم رئیس فدراسیون فوتبال کند و به یک تیم باشگاهی نقل مکان کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بسیاری از پیشکسوتان فوتبال ایران اسکوچیچ را در حد و اندازه مربیگری تیم ملی فوتبال ایران نمی‌دانند و انتقادات گسترده‌ای به این مربی کروات داشته‌اند. اخیرا علی دایی و خداداد عزیزی به شدت از این مربی انتقاد کردند. البته پیشکسوتان فوتبال ایران در ماجرای حذف طارمی از تیم ملی جانب این بازیکن را نگرفتند اما درعین حال اعتقاد دارند اسکوچیچ مربی کوچکی برای تیم ملی فوتبال ایران است و علاوه برآنکه نتوانسته به خوبی ماجرای طارمی را مدیریت کنه، بلکه قادر نیست از بهترین نسل شکل گرفته در تیم ملی ایران به نحو مطلوبی بهره بگیرد.

به تایید منابع نزدیک به تیم ملی انتقادات اخیر به گوش اسکوچیچ هم رسیده و این مربی کروات به شدت نگران آینده کاری‌اش در فوتبال ایران است. به همین دلیل او بی میل نیست دراقدامی پیش دستانه  و بعد از مشخص شدن تکلیف صعود تیم ملی از سمتش خود کناره گیری کند و به یک تیم باشگاهی در کشورهای حاشیه خلیج فارس برود. اخیرا نیز زمزمه‌هایی درباره احتمال مربیگری اسکوچیچ درقطر نیز به گوش می‌خورد اما این خبر هنوز رنگ و بوی واقعی به خود نگرفته است.

البته اینکه فدراسیون فوتبال نیز با جدایی این مربی کروات در برهه کنونی موافقت کند هنوز روشن نیست و تا زمان تصمیم گیری اسکوچیچ و بعد از آن واکنش فدراسیون فوتبال باید نظاره گر اتفاقات بود.

آنچه مسلم است در برهه کنونی بازیکنان تیم ملی باید با تسلط برافکار خود راه صعود به جام جهانی را همواره کرده و امتیازات کامل دو بازی آتی مقابل لبنان و سوریه را به دست آورند و16 امتیازی شوند تا دریک قدمی صعود به جام جهانی قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
به کوری چشم بدخواهان اسکوچیچ و تیم ملی صعود می کنند
محمدرضا ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
سلام ، من اصلا با اسکوچیچ کاری ندارم ، چون ایشان در حد و اندازه نام ایران نیست ولی تعجب من از فدراسیون ایرانیمان است که چرا پشت هجمه ها قایم میشود و یک کلام نمیتواند مربی را به این درایت برساند که مهدی طارمی چرا در پورتو‌بکارگیری میشودو در تیم ملی و در این بازی عربی در زمین عربی ، که حکم فینال را برای ما دارد ، نباید در ارنج باشد ! الله اکبر از این مدیران میز و صندلی دوست . خدایا تو به فریادمون برس
حمید صدریان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
بسمه تعالی باسلام اگروجدان داشته باشیم بفکر حفط این فرهنگ برای آیند ه باشیم ویلموتس درس عبرت شده جنگ برانکو و کیروش راتکرارنکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->