کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم
سرخط خبرها

استقلال و نساجی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۸۷۴۴۵
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
استقلال و نساجی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
باشگاه استقلال به دنبال برگزاری با حضور تماشاگران است. در همین راستا قرار است مقدمات حضور تماشاگران در بازی پنجم استقلال فراهم شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در تلاش است تا زمینه حضور تماشاگرانش را در بازی با نساجی که در تهران برگزار می‌شود، فراهم آورد. به دنبال اعلام غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر راه اندازی سامانه بررسی کارت واکسن کرونای تماشاگران فوتبال از صبح فردا؛ باشگاه استقلال در حال تلاش است که بازی با نساجی را در حضور هوادارانش برگزار کند.

این بازی روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و پنجمین بازی استقلال در لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود. گفته می‌شود این باشگاه برای ورود تماشاگرانش به ورزشگاه آزادی مشکلی بابت گیت‌های بلیت الکترونیک ندارد و شرط اصلی جهت حضور طرفداران فوتبال در ورزشگاهها، داشتن کارت واکسن کرونا خواهد بود. آخرین باری که هواداران استقلال جهت حمایت از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه آزادی رفتند، مربوط به دربی تهران در ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ است و از آن روز به بعد دیگر هواداران استقلال نتوانستند بازی تیم‌شان درلیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند. با توجه به اینکه استقلال در لیگ بیست و یکم شانس بالایی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر دارد، حضور تماشاگران می‌تواند کمک قابل توجهی باشد که باید دید این تلاش آیا به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->