مشهد در حوزه هوشمندسازی پیشرو است | بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس
سرخط خبرها

بهره‌برداری از زیرگذر «خلیج‌فارس» مشهد تا ۲ روز آینده

  • کد خبر: ۸۷۸۴۳
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
بهره‌برداری از زیرگذر «خلیج‌فارس» مشهد تا ۲ روز آینده
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات ساخت زیرگذر‌های تقاطع غیرهم‌سطح خلیج‌فارس به پایان رسیده است و بخشی از این پروژه تا یکی‌دو روز آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات ساخت زیرگذر‌های تقاطع غیرهم‌سطح خلیج‌فارس به پایان رسیده است و بخشی از این پروژه تا یکی‌دو روز آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

خلیل‌ا... کاظمی در گفتگو با شهرآرا، با بیان اینکه عملیات ساخت تقاطع غیرهم‌سطح خلیج‌فارس از ۲۲ آبان پارسال آغاز شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح خلیج‌فارس در میدان هفتم آذر، (مجیدیه سابق)، درحال انجام است؛ در این پروژه چندین هدف دنبال می‌شود که مهم‌ترین هدف آن کاهش ترافیک مسیر‌های ورودی به بولوار مجیدیه و قاسم‌آباد و کاستن از حجم ترافیک در بولوار آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی است.

وی افزود: ساخت این پروژه به‌عنوان یکی از اضلاع مدیریت ترافیکی بولوار آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی، تقاطع آزادگان و درنهایت انتهای بولوار وکیل آباد مطرح است.

کاظمی با بیان اینکه این پروژه در ۲ گام طراحی شده است، گفت: گام اول این پروژه به زیرگذر متصل‌کننده ۲ طرف بولوار آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی، میدان همسطح و دوربرگردان‌های آن مربوط است که اکنون عملیات ساخت این بخش از پروژه در دست اجراست.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه با شروع عملیات ساخت پروژه رفت‌وآمد شهروندان در این محدوده کمی با مشکل روبه‌رو شد، ما نیز برای افتتاح گام اول پروژه اولویت‌بندی و در این مدت، بیشتر کار را به ساخت زیرگذر‌های پروژه معطوف کردیم که با تلاش مدیران مربوط، مهندسان، مشاوران و کارگران، اکنون عملیات ساخت زیرگذر تقاطع غیرهم‌سطح خلیج‌فارس در این پروژه به پایان رسیده است و در ۲ روز آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کاظمی افزود: زیرگذر این تقاطع به‌طول ۶۵۰ متر و عرض ۳۰متر شامل ۲ سواره‌رو به‌عرض ۵/۱۱ متر و آیلند میانی است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به بخش دوم گام اول تقاطع خلیج‌فارس گفت: این بخش از پروژه که شامل میدان هم‌سطح و ۲ دوربرگردان است، در مراحل خوبی از نظر ساخت قرار دارد و به‌احتمال زیاد تا ۲ ماه آینده نیز این بخش از پروژه هم به‌پایان می‌رسد و گام اول تقاطع خلیج‌فارس به‌طور کامل در اختیار همشهریان به‌ویژه ساکنان مناطق قاسم‌آباد و الهیه قرار می‌گیرد.

کاظمی با اشاره به گام دوم تقاطع خلیج‌فارس گفت: باتوجه‌به طراحی‌های این پروژه، علاوه بر زیرگذر و میدان همسطح قرار است در آینده نیز پل متصل‌کننده بولوار مجیدیه به‌سمت قاسم‌آباد ساخته شود، اما باتوجه‌به اینکه هنوز ساخت این پل از نظر ترافیکی ضرورت ندارد، این قسمت از پروژه در زمان مناسب کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تأکید کرد: زیرساخت‌های ساخت این پل نیز در گام اول طراحی و اجرا شده است تا اگر قرار شد عملیات ساخت گام دوم تقاطع خلیج‌فارس آغاز شود، زیرساخت‌های آن برای ساخت پل آماده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->