اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

تعداد اتوبوس‌های مسیر ۳ را افزایش دهید

  • کد خبر: ۸۸۱۳
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳
تعداد اتوبوس‌های مسیر ۳ را افزایش دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

اتوبوس رانی
۲۲۴...۰۹۰۳ مدیرعامل محترم سازمان اتوبوس رانی، ما کارگران نظافت کف اتوبوس ها، از شما مدیرمحترم تقاضا می‌کنیم ما را از شیفت شب به شیفت روز بازگردانید. در این فصل شب‌ها هوا خیلی سرد می‌شود، به ویژه که زمستان هم در راه است.
۵۳۲...۰۹۳۵ سازمان اتوبوس رانی لطف کنید تعداد اتوبوس‌های مسیر ۳ را بیشتر یا مسیر بی آرتی دیگری ایجاد کنید.
سازمان ترافیک
۶۷۵...۰۹۳۵ بهترین راهکار برای حل ترافیک طرقبه، وکیل آباد و بولوار نمایشگاه این است که یک مسیر میان بر بین بولوار شهید ناصری و دشت مایان طرقبه مستقیم اجرا شود. این کار از ساخت تقاطع غیرهم سطح هزینه کمتری دارد.
شهرداری
۰۹۱۵...۵۲ با تشکر از توجه شهرآرا و زحمات شما، آسفالت کوچه صبای ۶، واقع در سیدی وضعیت بسیار نابسامانی دارد. خواهشمندم پیگیری کنید.
شهروند- در بولوار وکیل آباد، قائم مقام ۶، مجتمعی بدون پارکینگ ساخته شده است که زیرزمین آن را به صورت سوله درآورده اند و به عنوان تجاری اجاره می‌دهند. خودرو‌های این واحد مزاحمت زیادی برای اهالی دارند. لطفا این موضوع را که قبلا هم پیامک کرده بودم پیگیری کنید.
۱۴۷...۰۹۱۵ ضمن تشکر از زحمات همه شما عزیزان که در باز گشایی انتهای بولوار خاقانی-رضاشهر همت عالی داشتید، لطفا فکری هم برای سرعت ماشین‌ها در بولوار فکوری کنید.
شهروند- لطفا در صورت امکان آسفالت عبدالمطلب ۱۲ را پیگیری کنید. این کوچه بسیار پر تردد، اما آسفالت آن بسیار ناهموار است.
۶۲۳...۰۹۱۵ باسلام به روزنامه خوبتان، از شهرداری منطقه ۳ خواهشمندیم با توجه به اینکه در نبش کامیاب ۴۴ یک پارک خطی وجود دارد که تمام وسایل بازی کودکان، از جمله تاب و سرسره بسیار فرسوده آن، اخیرا جمع آوری و هیچ وسیله دیگری جایگزین آن نشده است و با توجه به اینکه هیچ پارک و وسیله بازی‌ای به جز همان چند وسیله در این محدوده وجود نداشت لطفا دوباره آن‌ها را نصب کنید.
۰۹۱۵۰۰۰۵۹۷- جدول‌های خیابان سناباد حدفاصل انتهای سناباد تا چهارراه راهنمایی سالم بود و اصلا نیازی به تعویض نداشت که آن‌ها را می‌کنند و دوباره کاری می‌کنند، درحالی که خیابان صفا و شیرین دقیقا در همان محدوده پس از روکش آسفالت فرعی هایشان در سال گذشته و ایجاد اختلاف ارتفاع در نبش هرتقاطع، نیازمند تعویض جدول‌های عرضی تمام فرعی هایشان هستند که با وجود پیام‌های مکرر تعویض نشده اند.
متفرقه
شهروند- چرا ضمیمه مترو چاپ نمی‌شود؟
۰۹۱۵...۱۹۷ انگار روزنامه شهرآرا فقط به شهرداری و مجموعه‌های وابسته آن مربوط است، درصورتی که در ستون حرف مردم، پیامک‍‌هایی چاپ می‌شود که مربوط به دیگر ارگان‌ها وسازمان‌ها و... است. چرا تدبیری نمی‌اندیشید که سازمان یا اداره‌ای را که به پیامک چاپ شده در شهرآرا واکنش نشان نمی‌دهد به عکس العمل وا دارید؟ اگر پیامک‌هایی که مردم برای شهرآرا می‌فرستند به گوش مسئولان نرسد -صرف نظر از اطلاع رسانی به دیگر مردم و بالا بردن روحیه مطالبه گری و... که البته بسیار هم خوب است- فایده‌ای نخواهد داشت. امیدوارم که شهرآرایی‌ها برای بیدار کردن مسئولانی که خودشان را به خواب زده اند و پیامک‌های چاپ شده را نادیده می‌گیرند تدبیری بیندیشند.
۰۹۳۶...۸۵۱ از برادران روحانی دفتر حضرت آیت ا... مکارم شیرازی مشهد برای حوصله و خلق خوش و صرف وقت در پاسخ گویی به سؤالات ما مردم و مقلدان تشکر می‌کنم.
۷۵۸...۰۹۳۵ در برنامه مستند سر آشپز، مربوط به کشور کره، راهبه‌ای در مکان زندگی خود سبزیجات ارگانیک کشت می‌کرد. جالب بود. به نظر من الان هم وقتش رسیده است که مردم مثل قدیم به سمت کشت و مصرف مواد غذایی طبیعی بروند.
شهروند- مسئولان باید آن ایرانی وطن دوستی را که در برنامه فرمول یک، از کشف داروی آلزایمر صحبت می‌کرد حمایت کنند تا این نخبه‌ها که مایه سرافرازی و سربلندی ایران و ایرانی هستند بتوانند کار کنند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->