افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

قیمت جدید برنج اعلام شد (۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰) + لیست قیمت

  • کد خبر: ۸۸۳۲۹
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
  • ۱۰
قیمت جدید برنج اعلام شد (۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰) + لیست قیمت
معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی گفت: عرضه برنج های فعلی مربوط به ثبت سفارش ماه های قبل است، از این رو اثر کاهش قیمت جهانی برنج در ماه های آتی مشخص می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن حنان در خصوص کاهش قیمت جهانی برنج همزمان با ورود محصول جدید و افزایش عرضه در بازار، اظهار کرد: زمانی که قیمت بازار جهانی تغییر کند، به فوریت اثر آن را بر بازار داخل شاهد نیستیم چرا که عرضه برنج های کنونی مربوط به خرید ۳ تا ۴ ماه گذشته است.

او افزود: برای هر ثبت سفارش ۳ تا ۴ ماه زمان نیاز است، لذا کاهش قیمت جهانی برنج تایلندی اثر خود را در ۳ تا ۴ ماه آینده بر بازار می گذارد.

قیمت هر کیلو برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان

حنان قیمت کنونی هر کیلو برنج تایلندی در بازار را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هندی را ۱۸ هزار و ۵۰۰ و پاکستانی را ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

معاون بازرگانی داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به اینکه مشکلی در توزیع برنج تنظیم بازار نداریم، بیان کرد: ۵۰ هزار تن برنج بارگذاری شده است که ۱۰ هزار تن از طریق تعاونی، ۱۰ هزار تن استان ها و ۳۰ هزار تن از طریق فروشگاه های سطح کشور عرضه می شود.

او ادامه داد: قیمت برنج ایرانی بر مبنای ذائقه مصرف کننده تعیین می شود، چرا که بخشی از آحاد جامعه برنج وارداتی مصرف نمی کنند و در نتیجه ازدیاد تقاضا برای برنج ایرانی بی تاثیر در قیمت نیست. هر چند واردات برنج ترمز گرانی برنج ایرانی را کشید.

حنان با بیان اینکه سالیانه ۳ تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج در کشور مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: بنابر آمار وزارت جهاد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج در داخل تولید می شود که با این وجود ۸۰۰ هزار تن تا یک میلیون تن کسری نیاز کشور باید وارد شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت برنج ایرانی و شرایط اقتصادی مردم، بخشی از تقاضای برنج تولید داخل به سمت برنج خارجی سوق پیدا می‌کند، اما در کل سرانه تغییری نمی کند و تنها نوع مصرف برنج تغییر می کند که با این وجود افزایش قیمتی در بازار مورد انتظار نیست.

منبع: خبرآنلاین


بیشتر بخوانید:قیمت برنج در بازار امروز شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ + جدول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
1
این قیمت هایی که اعلام کردید کجا گیر میاد تا مردم بخرند ؟ لابد سر کوچه منزل آقای رئیسی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
1
گویا ایشون یه مدتی از بازار دور بودن و خبر ندارن
برنج هندی ۱۱۲۱ دیشب خریدم کیلویی ۲۷ هزار تومان

قیمت های کنونی که گفتن پارسال هم این قیمت نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
1
واقعا متاسفم هم براخودمون
بااین قیمت برنج مانندگذشته ها ماهی یک با برنج میخوریم وای به حال قشر کم درآمد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
1
قیمت های کنونی چند؟؟
کاش ایشون یه خبری از قیمت های مستند میگرفتند کاش سری به فروشگاههای اینترنتی میزدن تا بفهمن قیمت کنونی چند هست

البته شاید قرار است ایشان صبح جمعه از قیمت ها مطلع بشن جمعه ای که همه منتطرش هستیم

شاید این جمعه بیاید شاید

اگر هم منظورشان این بوده که قراراه این قیمت ها عرضه بشه باید بگم تا این برنج ها بخواد بیاد داخل باز به دلیل دیگه ای قیمتش بالاتر میره
بزک نمیر بهار میاد ...
م.ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
برنج بومی چهارمحال میخریم کیلویی ۴۸هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
باسلام ظاهرن ایشون خواب تشریف دارن بنده خودم برنج فروشم هندی استخوانی ۲۹۰ تومن ۱۰ کیلو پاکستانی ۳۴۰ تومن ۱۰ کیلو هندی دانه بلندهم ۲۵۰ پس دورغ نگین به مردم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
1
وقتی مسئولین در بازار نیستند و نظارت جدی و عملی ندارند همه چی میگن ولی بازار راه خودش میره
فراموش‌شدگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
باسلام،آقاجان‌این‌مطلبتان‌دوحالت‌دارد،۱‌شمادرغگوهستید،۲ازبازارهیچ‌‌اطلاعی‌ندارید،دیروزمن‌یک‌برنح‌هندی‌باقیمت‌
۲۸۵هزارتومان‌خریدم‌پس‌این‌مطلبی‌که‌شمانوشتیدچیه؟
درضمن‌برنج‌۱۰کیلوئی‌بود.
دو کلمه حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
توصیه مسئولین به مردم :اصلا برنج نخورید چاق میشید
سویل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
ذایقه مصرف کننده دزدی نیست
بگین برحسب ذائقه فروشنده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->