اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان بازگشت گل محمدی فعلا ممکن نیست کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مهاجم ۳۵‌ساله در راه استقلال!

  • کد خبر: ۸۸۶۸۷
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
  • ۱
مهاجم ۳۵‌ساله در راه استقلال!
ادعای رسانه‌های بوسنی درباره یک انتقال عجیب به استقلال تهران مطالبی نوشته‌اند که عجیب است.

به گزارش شهرآرانیوز، یک رسانه بوسنیایی مدعی شد که استویان ورانیش، مهاجم سی‌وپنج‌ساله، در راه پیوستن به استقلال است. وب‌سایت sportsport کشور بوسنی در خبری عجیب مدعی شد که استویان ورانیش، بازیکن سی‌وپنج‌ساله تیم بوراتس‌بانیا‌لوکا، قهرمان فصل گذشته بوسنی، در آستانه پیوستن به استقلال است.

این رسانه نوشته است: ورانیش در حال امضای قرارداد با قهرمان ۸ دوره از لیگ ایران است که مدت‌ها منتظر قهرمانی بوده است. پیشنهادی که از کشور هند به دست ورانیش رسید، به‌اندازه کافی خوب نبود. بازیکن سابق تیم ملی بوسنی‌و‌هرزگوین ظاهرا در استقلال به کار خود ادامه خواهد داد. استویان اخیرا تیم بوراتس‌بانیا‌لوکا را ترک کرد و اطلاعات اولیه این بود که این بازیکن راهی تیمی از کشور هند می‌شود، اما ایستگاه جدید او احتمالا ایران خواهد بود.

این اطلاعات از منابع نزدیک به این بازیکن به ما داده شده است. ورانیش، بازیکن کلیدی قهرمان فصل گذشته لیگ بوسنی و بهترین گل‌زن لیگ بود، اما ناگهان خبر خروج او از بانیا‌لوکا رسید. او حالا در یک چالش خارجی جذاب دیگر راهی ایران می‌شود و آمدنش می‌تواند استقلال را در رسیدن به اهدافش و کسب عنوانی که هواداران این تیم مدت‌ها منتظرش بودند، کمک کند. SportSport به‌طور‌غیر‌رسمی متوجه شد که این بازیکن امروز باید معاینات پزشکی را انجام دهد و به عضویت استقلال دربیاید؛ اما باید منتظر تأیید رسمی این اخبار باشیم.

استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند و اکنون با ۱۰‌امتیاز پس از ۴ بازی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و مشخص است که جاه‌طلبی‌های مشخصی برای قهرمانی دارد که جای تعجب نیست، چرا‌که ما دربا‌ره تیمی صحبت می‌کنیم که ۸ بار قهرمان لیگ ایران شده و در زمان بازی‌هایش، ۸۰‌هزار هوادار در استادیوم آزادی حضور پیدا می‌کنند. این تیم در سال‌های دور ۲ قهرمانی آسیایی را نیز کسب کرده است. لازم‌به‌ذکر است که این بازیکن در روز‌های گذشته توانست قراردادش را با باشگاه بوراتس‌بانیا لوکا فسخ کند و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
دوقهرمانی درسالهای دور احتمالٱ منظورش ایران باستان هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->