زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دعوای حقوقی جانی دپ و امبر هرد تبدیل به مستند می‌شود

  • کد خبر: ۸۸۷۴۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
دعوای حقوقی جانی دپ و امبر هرد تبدیل به مستند می‌شود
شبکه +Discovery درحال ساخت مستند جدیدی از رابطه پرتلاطم جانی دپ و امبر هرد است که در آن با وکلای این دو بازیگر مصاحبه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - شبکه +Discovery درحال ساخت مستند جدیدی از رابطه پرتلاطم جانی دپ و امبر هرد است که در آن با وکلای این دو بازیگر مصاحبه شده است.

این سریال مستند دو قسمتی Johnny Vs. Amber (جانی در مقابل امبر) نام دارد و ماجرای ازدواج، طلاق و اقدامات قانونی این دو بازیگر را علیه یکدیگر از دیدگاه‌های متعددی به تصویر خواهد کشید. این مستند که توسط شبکه +Discovery پخش خواهد شد شامل مصاحبه با وکلای این زوج بحث برانگیز و صحبت افرادی می‌شود که ادعا شده به آن‌ها نزدیک هستند.

از طریق نوارها، ویدیو‌های خانگی و پیام‌های متنی نمایش داده شده در دادگاه، این فیلم نظریه نادر و مهمی را در رابطه با ازدواجی شرح می‌دهد که به طرز غم‌انگیزی اشتباه پیش رفت و برای درک بهتر موضوع بسیار مهم خشونت خانگی ساخته شده است.

شارلوت رید، معاون بخش سرگرمی شبکه دیسکاوری نیز اضافه کرد: «داستان اتفاقی که بین جانی و امبر افتاد، همچنان بین طرفداران و عموم مردم بسیار بحث‌برانگیز است. ما تصمیم داریم مستندی بسازیم که داستان را از دیدگاه هر یک از آن‌ها بررسی می‌کند تا بینندگان به جزئیات بیشتری از اخبار دست پیدا کنند و متوجه شوند که آن‌ها چه کسانی هستند تا تصمیم بگیرند که داستان پیچیده کدام یک از آن‌ها را باور داشته باشند.

جانی دپ در ماه سپتامبر یک جایزه افتخاری از جشنواره فیلم سن سباستین دریافت کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی خود در این مراسم، خود را قربانی «فرهنگ کنسل» نامید که به عدم انتخاب او توسط فیلمسازان اشاره دارد.

حرفه جانی دپ در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات به وجود آمده با امبر هرد، افت قابل توجهی داشته است. در حالی که برادران وارنر حمایت خود از امبر هرد را اعلام کرد و او را در قسمت دوم فیلم Aquaman حفظ کرد، جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts ۳ با نام کامل Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore خارج شد و مس میکلسن قرار است جایگزین او شود.

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->