تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

نقش خانواده در تعامل با مدارس بسیار مهم است

  • کد خبر: ۸۸۹۸
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
نقش خانواده در تعامل با مدارس بسیار مهم است
وزیر آموزش و پرورش گفت: کنکور مانع مهمی در مسیر تربیت فرهنگی و کسب مهارت‌ های دینی دانش آموزان کشور به شمار می رود.

به گزارش شهرآرانیوز، به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌ و پرورش، محسن حاجی میرزایی در نشستی با اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار داشت: این سند نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت است و مهم‌ترین ساحت کاری و مأموریت آموزش‌وپرورش، تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان است.

وی افزود: با وجود قانون حذف کنکور، این موضوع مانع مهم تربیت فرهنگی و کسب مهارت‌های دینی دانش آموزان است.

 حاجی میرزایی با قدردانی از همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: نقش خانواده در تعامل با مدارس بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری درست و فرهنگ‌سازی در مسیر تعلیم و تربیت از وظایف مشترک نمایندگان و آموزش‌وپرورش است؛ لذا تعامل و مساعدت این دو نهاد بسیار مهم است.

 وزیر آموزش‌ و پرورش خاطرنشان کرد: تعلیم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به دانش آموزان مأموریت مهم نظام تعلیم و تربیت است وکارهای خوبی در این خصوص صورت گرفته است، اما کافی نیست.

معاونان وزیر آموزش‌ و پرورش ازجمله علیرضا کاظمی معاون تربیتی و فرهنگی،‌ حجت الاسلام علی ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی به تشریح عملکرد آموزش‌وپرورش در حوزه‌های مختلف پرداختند.

در پایان این دیدار اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از اقدامات انجام‌ شده نقد و تحلیل خودشان را ارائه کردند و مقرر شد با همکاری هیئت‌ رئیسه فراکسیون آموزش‌وپرورش برنامه جامعی برای توانمندی و مهارت روخوانی قرآن به‌ویژه در مقطع ابتدایی تدوین و اجرا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->