سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

استعفای ۱۹ مدیر خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات مجلس

  • کد خبر: ۸۸۹۹
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
استعفای ۱۹ مدیر خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات مجلس
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۹ نفر از مدیران اهل خراسان رضوی برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا کرده اند که ۱۵ نفر از آنها در داخل این استان و چهار نفر دیگرشان در خارج از این استان اشتغال و مسئولیت داشته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری روز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی در مشهد افزود: این استان، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و تا کنون ۵۷۰ نفر نامزد احتمالی برای احراز پست نمایندگی مجلس یازدهم از این استان هستند.

وی ادامه داد: در دوره قبلی انتخابات سه هزار و ۵۰۲ شعبه اخذ رأی در کل حوزه‌های رای‌گیری خراسان رضوی وجود داشت که پیش بینی می شود در این دوره این تعداد ۱۰ درصد افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: استانداری مامور اجرای قانون انتخابات و حسن اجرای آن است و در این راه هفت شرح وظیفه و اقدام را پیش‌بینی کرده‌ایم.

جعفری افزود: تشکیل ستاد انتخابات، صدور احکام اعضا و تشکیل کمیته‌های مربوطه در ستاد انتخابات استان و آسیب شناسی دوره های پیشین انتخابات انجام شده و برای رفع آنها راهکارهای لازم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: برای شعبه‌هایی که در انتخابات دوره گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ تعرفه مصرف کرده اند امسال دو صندوق رای گیری پیش بینی شده است تا در وقت مردم صرفه جویی و شمارش آرا هم راحت‌تر انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه حقوقی و آموزشی هم کارهای مهمی انجام شده است از جمله مهمترین جرایم انتخاباتی و راهکارهای پیشگیری از آنها مشخص و به صورت کتابچه برای آگاهی اعضا ستاد انتخابات چاپ شده است.

جعفری افزود: در حوزه آسیب‌های امنیتی و انتظامی هم ۳۰۰ آسیب محتمل جمع‌بندی و راه های کنترل آنها مشخص شده است و با اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات به صورت کامل آماده هستیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک هم گفت: دست کم در هفت شهرستان خراسان رضوی، انتخابات تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۵ حزب و تشکل مجوزدار در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که ما در ارتباط و تعامل دوطرفه با آنها هستیم و برای فعالیت هر چه بیشتر آنها بسترسازی می‌کنیم.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->