حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۲۰ دقیقه فوتسال!

  • کد خبر: ۸۹۱۷
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷
۲۰ دقیقه فوتسال!
ششمین تساوی فرش‌آرا در مسابقه‌ای که در یک نیمه ۶ گل داشت و در نیمه دیگر هیچ
حمیدرضا معصومیان - هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور روز گذشته برگزار شد و طی آن، در مشهد هم یک مسابقه مهم برگزار گردید. مصاف شهروند ساری و فرش‌آرا مانند سنت همه تقابل‌های این ۲ تیم در ادوار مختلف لیگ برتر، پرگل و جذاب بود با این تفاوت که این مسابقه این بار فقط یک نیمه جذاب داشت. ۲۰ دقیقه تقابل ۲ تیم در نیمه اول سرشار از صحنه‌های دیدنی بود که برای هرکدام ۳ گل در بر داشت، اما در نیمه دوم نه گلی رویید و نه صحنه چندان جذابی! پاورپلی کردن فرش‌آرا در یک دقیقه پایانی بازی (!) هم تغییری در نتیجه مسابقه حاصل نکرد تا حاصل نبرد بی‌محابای ۲ تیم در نیمه اول و احتیاط بی‌دلیل آن‌ها در نیمه دوم یک تساوی ۳ بر ۳ و تقسیم امتیازات باشد. با این تساوی که نه سیخ سوخت نه کباب، فرش‌آرا همچنان در مکان سوم باقی ماند و شهروند ساری در جایگاه پنجم قرار گرفت، ۲ تیمی که قطعا در مرحله پلی‌آف حاضر خواهند بود، و شاید تا آن زمان، شرایط به شکلی رقم بخورد که در این مرحله هم رودرروی هم قرار بگیرند.

ادامه صدرنشینی مدعیان قهرمانی
۲ مدعی جدی قهرمانی این فصل در این هفته هم حریفان خود را شکست دادند. گیتی‌پسند که دیروز مهمان تیم همیشه‌بحران‌زده آذرخش بندرعباس بود موفق شد این تیم را در شهر خود با نتیجه خوبِ ۵ بر ۲ شکست دهد. شاگردان حمید بی‌غم، مربی مشهدی اصفهانی‌ها، با این برد سی‌ودو‌امتیازی شدند تا همچنان در رده دوم جدول پشت سر مس سونگون بمانند، تیمی که روز گذشته با ۳ گل، سن‌ایچ را که در این هفته‌ها به همه تیم‌ها می‌بازد شکست داد. تبریزی‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ۲ دوره اخیر با این پیروزی سی‌وپنج‌امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان علی افضل، مربی اصفهانی تبریزی‌ها، هفته آینده باید در مشهد به مصاف فرش‌آرا بروند، دیداری که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته باشد. در بازی رفت، مشهدی‌ها در جدالی که حرف اول و آخر آن بازی را مسعود محمدی، گلر تیمشان، می‌زد، یک امتیاز شیرین از تبریز گرفتند و روز‌های خوب و بی‌باختشان آنجا استارت خورد.

جاوید همچنان در صدر گل‌زنان
مهدی جاوید زننده یکی از ۳ گل تیم مس سونگون در بازی دیروز این تیم با سن‌ایچ ساوه بود تا همچنان در صدر جدول گل‌زنان لیگ باشد. بازیکن رأس این تیم تبریزی امسال هم، چون ۳ دوره اخیر لیگ، شانس اول کسب آقای گلی لیگ است و اگر امسال هم بتواند این عنوان را به دست آورد، به رکورد چهارمین آقای گلی پیاپی در لیگ برتر فوتسال ایران می‌رسد، رکوردی منحصر‌به‌فرد و اختصاصی برای بازیکنی که هم‌اکنون گران‌ترین فوتسالیست لیگ برتر ایران است.

تعیین تکلیف لیگ
۱۰ هفته مانده به پایان مرحله نخست لیگ برتر فوتسال، تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف تقریبا مشخص است. فاصله پنج‌امتیازی سن‌ایچ ساوه (تیم هشتم جدول) به عنوان آخرین تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف، از تیم نهم جدول (مقاومت البرز) آن هم در هفته‌ای که سن‌ایچ باخته و مقاومت مساوی کرده است، نشان می‌دهد تکلیف از همین حالا روشن است. تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آرای مشهد، محمد سیمای قم، شهروند ساری، ستارگان ورامین، حفاری اهواز و سن‌ایچ ساوه با احتمال بیش از ۹۰ درصد، تیم‌های حاضر در این مرحله هستند و به نظر می‌رسد دست‌کم حضور ۶ تیم اول در مرحله بعد قطعی باشد. شاید در هفته‌های آینده یکی دو تیم مثل همین مقاومت البرز شگفتی‌آفرینی کنند و خود را به جمع ۸ تیم پلی‌آف برسانند، اما چنان‌که گفتیم، تکلیف لیگ از الان مشخص است و احتمالا تکلیف فرش آرا. این تیم با احتمال زیاد، مثل فصل قبل، باید خودش را مهیای تقابل با تیم‌های چهارم تا ششم کند که به لحاظ کیفیت فنی، تقریبا شبیه هم هستند و برای مشهدی‌ها رقبایی متوسط به شمار می‌روند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->