نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رضایی دروازه‌بان استقلال مقابل گل گهر؟

  • کد خبر: ۸۹۲۰۷
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
رضایی دروازه‌بان استقلال مقابل گل گهر؟
استقلال فردا مقابل گل گهر قرار می‌گیرد واحتمال اینکه رضایی بازهم در قفس توری قرار بگیرد بسیار زیاد است. بعید نیست با این تصمیم مظاهری دوباره از لیست کنار برود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حتی اگر علی رضایی در ترکیب اصلی استقلال نباشد، در لیست بازی با گل‌گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.  

این دروازه‌بان در بازی با نساجی موفق‌ترین بازیکن تیمش بود و توانست در اولین حضور خود، نمایش اطمینان بخشی داشته باشد.  
عملکرد این دروازه‌بان مورد تحسین مربیان استقلال هم قرار گرفته و دایره توجه به او رو به فزونی است. اینکه رضایی در بازی با گل‌گهر سیرجان دروازه‌بان اول استقلال باشد یا از روی نیمکت این بازی را تماشا کند قطعاً مشخص نیست، اما می‌شود با اطمینان خاصی گفت که رضایی در لیست قرار خواهد گرفت، اما سؤالی که ذهن دوستداران استقلال را به خود مشغول کرده این است که از میان حسینی و مظاهری کدام‌یک از فهرست خارج خواهد شد؟ با توجه به تصمیمی که مجیدی در بازی با نساجی اتخاذ کرد احتمالاً رشید مظاهری دوباره روی نیمکت خواهد نشست.  
هر چند که هنوز سرمربی استقلال درباره دکترین خود برای این بازی سخنی به میان نیاورده و خبری هم از تمرین استقلال به بیرون درز نکرده، اما به احتمال زیاد او دوباره مظاهری را از لیست استقلال خارج خواهد کرد.
 مظاهری بعد از بازی با نساجی نسبت به این تصمیم واکنشی حرفه‌ای نشان داد، اما باید دید با ادامه روند خروج از لیست استقلال آیا باز هم همین رویه را اتخاذ خواهد کرد یا خیر؟! جالب است که در همین ایام که مظاهری از فهرست استقلال کنار گذاشته شده، شایعاتی هم پیرامون برخی مسائل خانوادگی او به گوش رسید که بسیار عجیب بود.  
دروازه‌بان استقلال البته با انتشار یک عکس خانوادگی به این شایعات پاسخ داد تا مشخص شود برخی بی‌میل نیستند به موازات افول او در استقلال شایعاتی هم برایش ایجاد کنند تا او یکی از اولین گزینه‌های احتمالی برای جدایی از استقلال در نیم فصل باشد.
 البته برای مظاهری همچنان فرصت باقی است و در فوتبال هر اتفاقی ممکن خواهد بود و حتی ممکن است سرمربی استقلال در همین نیم فصل اول نیز باز هم به مظاهری بازی دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->