برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

گران‌فروشی و کم‌فروشی، در صدر تخلفات بازار در ۷ ماهه سال جاری

  • کد خبر: ۸۹۳۰۵
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
گران‌فروشی و کم‌فروشی، در صدر تخلفات بازار در ۷ ماهه سال جاری
در ۷ ماهه سال جاری، بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، سبزیجات و گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودرو‌های سبک و رستوران‌های غذاخوری است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت، مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت.

از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال ۱۲۱ هزار و ۸۷۰ فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع شکایات رسیدگی شده ۴ هزار و ۷۵۳ فقره منجر به تنظیم برگ گزارش بازرسی و ۶ هزار و ۳۳۱ فقره منجر به عدم احراز تخلف و ۴ هزار و ۴۶۳ فقره به علت انجام کار کارشناسی در حال پیگیری می‌باشد.

سجادی؛ با اعلام این که از این تعداد شکایات ۱۳ هزار و ۵۳۴ فقره مربوط به کالا بوده است، گفت: ۲ هزار و ۱۳ فقره مربوط به خدمات بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در همین مدت، بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، سبزیجات و گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودرو‌های سبک و رستوران‌های غذاخوری است.

مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت با اعلام اینکه بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف به ترتیب مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم درج قیمت است، گفت: در ارتباط با نحوه دریافت شکایات در مجموع ۱۰ هزار و ۲۱۶ فقره به صورت تلفنی، ۲ هزار و ۶۹ فقره به صورت حضوری و ۳ هزار و ۲۶۲ فقره بصورت کتبی بوده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->