برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

ریدلی اسکات شکست «آخرین دوئل» در گیشه را گردن جوانان و تلفن‌های همراهشان انداخت!

  • کد خبر: ۸۹۳۲۰
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
ریدلی اسکات شکست «آخرین دوئل» در گیشه را گردن جوانان و تلفن‌های همراهشان انداخت!
فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel) ساخته ریدلی اسکات با فروش ۲۷ میلیون دلاری تاکنون با شکستی بزرگ در گیشه رو به رو شده، اما کارگردان فیلم دلیلی جالب برای شکست در گیشه آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم «آخرین دوئل» ساخته ریدلی اسکات با فروش ۲۷ میلیون دلاری تاکنون با شکستی بزرگ در گیشه رو به رو شده، اما کارگردان فیلم دلیلی جالب برای شکست در گیشه آورده است.

«آخرین دوئل» جدیدترین ساخته ریدلی اسکات که مت دیمون، آدام درایور، جودی کومر و بن افلک در آن بازی می‌کنند علی‌رغم تحسین منتقدین، تاکنون در گیشه عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و تنها ۲۷ میلیون دلار فروخته است. ساخت این درام حماسی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است.

با وجود شکست «آخرین دوئل» در گیشه ریدلی اسکات همچنان از فیلمش دفاع کرده و دلیل این شکست را نسل جوانی معرفی کرد که با گوشی‌های تلفن همراه بزرگ شده‌اند:

این جوانان چیزی یاد نمی‌گیرند، مگر این که از طریق گوشی همراهشان باشد. به طور کلی این همان چیزی است که امروز در فیسبوک با آن سر کار داریم و این جهت‌گیری اشتباه موجب شده که اعتماد به نفسی اشتباه به جوانان داده شود.

اسکات که ساخت فیلم هایی، چون «بیگانه»، «بلیدرانر»، «تلما لوئیس»، «مریخی» و «گلادیاتور» را در کارنامه دارد هم اکنون با آماده‌سازی فیلم «خاندان گوچی» از شانس‌های اصلی اسکار پیش رو محسوب می‌شود. او در ادامه گفته است:

«همه ما فکر می‌کردیم «آخرین دوئل» فیلمنامه فوق العاده‌ای دارد و آن را ساختیم. شما نمی‌توانید همیشه برنده شوید و هرگز از هیچ یک از فیلم‌هایی که ساخته‌ام پشیمان نیستم. خیلی زود یاد گرفتم که منتقد خودم باشم، تنها چیزی که واقعا باید در مورد آن نظر داشته باشیم، کاری است که انجام می‌دهیم. پس به کارتان ادامه دهید و مطمئن باشید که خوشحال هستید و به عقب نگاه نکنید».

درام تاریخی «آخرین دوئل» بر اساس کتابی نوشته اریک جَگر ساخته شده و درباره مردانی در قرن ۱۴ میلادی است که به آن‌ها دستور داده شده تا در جنگ تا پای جان مبارزه کنند. این فیلم شامل صحنه‌های نبرد خونین و بی رحمانه و یک دوئل پایانی خشن است که از بهترین صحنه‌های مبارزه در آثار ریدلی اسکات به شمار می‌رود. (ایسنا)

 فیلم «آخرین دوئل»، یکی از دو فیلمی است که ریدلی اسکات در سال ۲۰۲۱ کارگردانی کرده است.  فیلم دیکر اسکات، «خاندان گوچی» (House of Gucci) است که در آن آدام درایور و آل پاچینو و لیدی گاگا بازی کرده‌اند.


ببینید

اولین تریلر فیلم «آخرین دوئل» ریدلی اسکات | با بازی آدام درایور، مت دیمون، بن افلک و جودی کامر


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->